تاریخ انتشار: 1397/01/15 08:44
کد خبر: 153610

رویارویی مهدی طارمی مقابل پرسپولیس رقم نخواهد خورد!

الغرافه قطر همچون تراکتورسازی تبریز از صعود به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازماند تا شاهد رویارویی طارمی با تیم سابقش پرسپولیس نباشیم.
رویارویی مهدی طارمی مقابل پرسپولیس رقم نخواهد خورد!

 تیم فوتبال الغرافه قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این رقابت ها باز ماند.

در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، هم تیمی های مهدی طارمی در الغرافه همچون تراکتورسازی طعم شکست را تجربه کردند تا تکلیف صعود کننده های این گروه خیلی زود روشن شود. بنابراین الاهلی عربستان و الجزیره امارات به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کردند تا حریف پرسپولیس و السد قطر شوند.

با این تفاسیر رویارویی مهدی طارمی مقابل پرسپولیس رقم نخواهد خورد. بازیکنی که در نیم فصل رقابت های لیگ برتر، تصمیم گرفت پرسپولیس را به مقصد الغرافه ترک کند تا این انتقال، سر و صدای فراوانی را به همراه داشته باشد.

برخی از هواداران پرسپولیس که از این انتقال مهاجم ملی پوش پرسپولیس ناراضی بودند منتظر صعود الغرافه و احتمال تقابل طارمی با پرسپولیس بودند تا ناراحتی خود را به گوش طارمی برسانند. تقابلی که هرگز رخ نخواهد داد تا این بار «حکمت» طور دیگری رقم بخورد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7egl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره هجومی استقلال در رقابت با ستاره پیشین پرسپولیس