تاریخ انتشار: 1397/01/22 14:46
کد خبر: 152591

برانکو در آزمون 120 مقابل پارس جنوبی

سرمربی موفق پرسپولیس اکنون در آستانه برگزاری صد و بیستمین رقابت خود در لیگ ایران روی نیمکت سرخپوشان است.
 برانکو در آزمون 120 مقابل پارس جنوبی

برانکو ایوانکوویچ در شرایطی در اواخر لیگ چهاردهم روی نیمکت پرسپولیس حضور یافت که در سه لیگ بعدی عناوین خوبی برای سرخپوشان کسب کرد. کسب عنوان نائب قهرمانی در فصل پانزدهم و بعد از آن دو عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ‌های شانزدهم و هفدهم فوتبال ایران، از او کاراکتری موفق ساخته است.

او در اولین فصل حضورش در این تیم 5 بازی در لیگ فرصت داشت؛ شکست در اولین گام برابر سپاهان و در چهار بازی بعدی او در لیگ چهاردهم با یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی به پایان رسید و در لیگ قهرمانان هم 2 برد و یک باخت را تجربه کرد. شاگردان ایوانکوویچ در لیگ پانزدهم 16 بار پیروز شدند، 9 تساوی به دست آوردند و 5 مرتبه شکست خوردند و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مغلوب ذوب‌آهن شدند.

در فصل شانزدهم  شاگردان برانکو با 20 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست قاطعانه به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدند اما در جام حذفی در همان نخستین مرحله و در ضربات پنالتی کنار رفتند. در آسیا هم سهم پرسپولیس 4 برد، 2 باخت و شش تساوی بود.

این فصل پرسپولیسی‌ها به 18 برد لیگ برتری، 6 تساوی و 3 باخت رسیده‌اند؛ در جام حذفی به 2 برد و یک مساوی (باخت در پنالتی) و در آسیا هم 3 پیروزی، یک شکست و یک تساوی.

برانکو امروز یکصد و بیستمین حضورش را روی نیمکت پرسپولیس پشت سر خواهد گذاشت و باید دید در آن چه نتیجه‌ای رقم خواهد زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnxeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبتهای برانکو از استقلال پس از حضور شفر + فیلم