تاریخ انتشار: 1397/01/23 13:13
کد خبر: 152457

ابراهیم‌زاده: امیدوارم سال آینده سال شکوفایی سپاهان باشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد، سال آینده سال شکوفایی این تیم باشد.
 ابراهیم‌زاده: امیدوارم سال آینده سال شکوفایی سپاهان باشد

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ابتدا سال نو را تبریک و شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می‌گویم. آرزو دارم همه به آرزوی خود برسند، از جمله سپاهان که همه مردم اصفهان می‌خواهند رو به‌ رشد باشد. امیدوارم فصل آینده فصل شکوفایی سپاهان باشد.

وی افزود: تیم ما روند مثبتی دارد. ما در دو دیدار قبلی مقابل پیکان و تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم، البته سه بازی سخت پیش‌روی ما است. فردا با تیمی بازی داریم که از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد و آنها نسبت به سایر خارجی‌های لیگ بهتر هستند. معتقدم صنعت نفت تیم خوبی است و برای دیدار فردا استرس ندارد، چرا که نه سقوط می‌کند و نه سهمیه می‌گیرد. باید در دیدار فردا بادقت عمل کنیم و آن چیزی که شایسته سپاهان است را رقم بزنیم.

سرمربی سپاهان درباره متحمل شدن دو شکست پیاپی مقابل صنعت نفت گفت: بازیکنانم این تفکر را دارند که با توجه به باخت‌های قبلی، منطقی‌تر و آب‌دیده تر عمل کنند.

ابراهیم زاده در واکنش به لیست بازیکنان ورودی و خروجی و حاشیه‌های این موضوع عنوان کرد: در این خصوص باید روابط عمومی یا مدیرعامل باشگاه صحبت کنند.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: پورقاز محروم و زکی‌زاده، رسول نویدکیا و مروان حسین مصدوم هستند. مروان حسین چند هفته است که دچار مشکل در ستون فقرات شده است. درباره مسعود حسن‌زاده نیز باید بگویم که مشتاق بودیم او به ما کمک کند، اما شرایط به شکلی نبوده که او در کنار تیم باشد و هر زمان که نیاز باشد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی سپاهان درباره پیش‌بینی‌اش از سه بازی آینده تصریح کرد: هدف ما این است که در سه بازی باقی‌مانده به شکلی عمل کنیم که برای فصل آینده با قدرت بیشتری حضور داشته باشیم و آرزوی هواداران را برآورده کرده و آنها را خوشحال کنیم.

ابراهیم‌زاده درباره اضافه شدن یک روانشناس به تیم از زمان حضور کادر فنی جدید گفت: از زمانی که ما به تیم آمده‌ایم، جایگاه تیم از نظر آماری بهتر شده و قوی‌تر شده‌ایم. ما مقابل پیکان در دقیقه 4 گل خوردیم، اما کاملاً بر بازی مسلط بودیم. مقابل تراکتورسازی هم با آنکه در دقیقه 45 گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم مسلط بودیم و حتی به تیر دروازه هم زدیم و در نهایت توانستیم گل خورده را جبران کنیم. معتقدم که رشد تیمی ما مثبت بوده است.

وی عنوان کرد: اعتمادها و باورها می‌تواند به تیم ما کمک کند. اگر این شرایط وجود نداشته باشد، نمی‌توان کاری انجام داد.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: جلال‌الدین محمدی در شرایط بدین خوبی است، اما استفاده از آن بستگی به نظر کادر فنی دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjobz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چند گزینه خارجی در فهرست سرمربیگری سپاهان