تاریخ انتشار: 1395/06/14 15:40
کد خبر: 263480

رایولا: ابراهیموویچ دوست داشت به میلان برگردد

مدیربرنامه‌های معروف ایتالیایی ادعا کرد که مهاجم پیشین پاری‌سن‌ژرمن پیش از پیوستن به منچستریونایتد هوای بازگشت به روسونری را در سر داشت.
رایولا: ابراهیموویچ دوست داشت به میلان برگردد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مینو رایولا ادعا کرد که زلاتان ابراهیموویچ پس از پایان مدت قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن قصد داشته به منچستریونایتد برگردد، چون به این تیم علاقه قلبی دارد.

رایولا که تابستان امسال ایبرا را به اولدترافورد برد به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: تیم‌های ایتالیایی از پس پرداخت حقوق ابراهیموویچ برنمی‌آیند و به همین دلیل ما مجبور شدیم سراغ گزینه‌های دیگر برویم. میلان در قلب زلاتان جا دارد و قطعاً باشگاه محبوب او در ایتالیا و شاید هم تمام دنیا باشد. با این حال ما در تابستان امسال تماماً روی انتقال او به منچستریونایتد تمرکز داشتیم.

روسونری در اواسط پروسه انتقال مالکیتش به یک گروه سرمایه‌گذاری چینی است و انتظار می‌رود که با پایان این فرآیند، سرمایه قابل توجهی به خزانه باشگاه واریز شود. بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که ایبرای 34 ساله در پایان قرارداد یکساله فعلی‌اش به میلان برگردد.

ایبرا سال 2012 از میلان به‌عنوان خانه دومش یاد کرد و گفت روسونری تیمی است که تصور می‌کند یک بار دیگر بازی در آن را تجربه خواهد کرد. دور نخست حضور ابراهیموویچ در میلان در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 بود و او به همراه این تیم یک بار قهرمان سری A  و سوپرجام ایتالیا شد. او برای میلان 85 بازی رسمی انجام داد، 57 گل زد و 24 پاس گل داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezkdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زلاتان می تواند رکورد 91 ساله را بشکند؟