تاریخ انتشار: 1395/06/14 15:51
اختصاصی/
کد خبر: 263476

پنج هفته4کلین شیت/ کارنامه درخشان دفاع و دروازه بان آلومینیوم اراک در لیگ یک

درهفته ابتدایی لیگ یک تیم آلومینیوم اراک رودرروی ملوان انزلی قرارگرفت و درپایان باحساب سه بردو مغلوب تیم تازه سقوط کرده ملوان شد.
پنج هفته4کلین شیت/ کارنامه درخشان دفاع و دروازه بان آلومینیوم اراک در لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دراین دیدار خط دفاعی الومینیوم روز خوبی را پشت سر نگذاشت و اشتباهات دروازه بان وعملکرد ضعیف دفاع باعث شکست اراکی ها دراین دیدارشد.

امادر هفته دوم رقابت ها آلومینیوم سازان اراکی میهمان دومین تیم سقوط کننده لیگ برتر یعنی استقلال اهواز بودند که بایک بازی سراسرحجومی و با برنامه موفق شدند اولین پیروزی خودرا کسب کنند.

دراین دیدار که در گرمای50درجه اهواز و رطوبت 90درصدی برگزارشد آلومینیوم توانست با درخشش حسین مددی بازیکن جوان خود باحساب3بر0میزبان خودرا شکست دهد.

سومین هفته را اراکی ها درخانه میزبان پارس جم بوشهربودند. این دیدارکه بازی کم موقعیت و ضعیفی از لحاظ فنی بود بدون خلق موقعیتی خطرناک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته چهارم آلومینیوم به رفسنجان رفت تا رودرروی مس این شهر قرار بگیرد،دراین دیدار دوتیم بازی متعادلی را برگزارکردند و در اواخر نیمه اول پنالتی رضامعقولی به تیردروازه مس برخورد کرد در نیمه دوم این دیدارهم اراکی ها بازی خوبی رابه  نمایش گذاشتند و موفق شدند با گل شاهین مجیدی سه امتیاز شیرین را به خانه بیاورند.

هفته پنجم آلومینیوم اراک دراراک پذیرای خیبرلرستان بود که توانست با ضربه کاشته رضامعقولی این دیدار را باپیروزی پشت سر بگذارد. این دیدار که بااستقبال نسبتا خوب اراکی ها همراه بود اولین سه امتیاز خانگی کسب شد تا آلومینیوم با3پیروزی_یک تساوی و یک شکست با 10امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

یکی از اتفاقات مهم پنج هفته ابتدایی،عملکرد فوق العاده دروازه بان آلومینیوم بود که بعداز سه گلی که در هفته اول دریافت کرد،درچهامسابقه بعدی هیچ بازیکنی موفق به بازکردن دروازه او نشد.

خبرنگار: "محمد صالحی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l987

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین امتیاز کلانتری در لیگ یک ثبت شد/ توقف سهراب در خانه
اختصاصی/