تاریخ انتشار: 1397/01/26 09:26
کد خبر: 152050

خبرهای ضد و نقیض در خصوص میزبانی ایران در ساخت پروژه های جام جهانی 2022 قطر

کمیته ساخت پروژه های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد که اگر جام جهانی ۲۰۲۲ ،۴۸ تیمی هم شود آنها توانایی میزبانی از این تعداد تیم ها را در دوحه را دارند.
خبرهای ضد و نقیض در خصوص میزبانی ایران در ساخت پروژه های جام جهانی 2022 قطر

 ۲ روز پیش در جلسه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کونمبول) ۱۰ عضوش به افزایش تعداد تیم ها در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۳۲ تیم به ۴۸ تیم رای موافق دادند.

این خبر به گوش کمیته ساخت پروژه های جام جهانی ۲۰۲۰ قطر رسید و این سازمان به این تصمیم احتمالی فیفا واکنش نشان داد و سخنگوی این کمیته در مصاحبه با روزنامه الرایه قطر گفت: به خودمان اطمینان داریم که می توانیم این مسابقات را با موفقیت برگزار کنیم و فرقی نمی کند تعداد تیم ها ۳۲ باشد یا به ۴۸ تیم افزایش پیدا کند ولی قبل از تصمیم گیری نهایی باید با ما مشورت کنند تا زیرساخت های لازم را برای میزبانی ۴۸ تیم را در دوحه درنظر بگیریم.

این خبر در حالی است که در این مدتی که اعلام شد قرار است جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می خواهد ۴۸ تیمی برگزار شود، شایعات از گوشه و کنار درباره احتمال میزبانی ایران نیز در این تورنومنت جهانی به گوش می رسد چون می گفتند که دوحه توانایی میزبانی از هواداران ۴۸ تیم را نخواهد داشت ولی با این حرف های سخنگوی کمیته ساخت پروژه های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبری از میزبانی ایران نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276rr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطر رسما به مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۱۹ دعوت شد/ خبری از ایران به عنوان تیم اول آسیا نیست!