تاریخ انتشار: 1397/01/26 10:13
کد خبر: 152045

هشدار به پرسپولیس/السد خط حمله بسیار خطرناکی دارد!

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به مصاف السد می‌رود.
هشدار به پرسپولیس/السد خط حمله بسیار خطرناکی دارد!

 تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال السد می‌رود. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه سه بر یک به نفع السد به پایان رسید.

السد خط حمله بسیار خطرناکی دارد. این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانست 11 گل به ثمر برساند. نماینده قطر در میان تیم‌های غرب آسیا بیشترین گل زده را در کارنامه خود دارد. بغداد بونجاح با 7 گل زده در صدر گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. این بازیکن الجزایری در رقابت‌های لیگ ستارگان هم توانست 16 گل به ثمر برساند. حسن خالد با 12 گل زده بعد از بونجاح بهترین گلزن السد در رقابت‌های لیگ ستارگان است.

تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توانست 7 گل به ثمر رساند. علی علیپور بهترین مهاجم پرسپولیس که توانست با 18 گل زده در رقابت‌های لیگ برتر در صدر جدول گلزنان قرار گیرد در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با 3 گل زده عملکرد ضعیفی داشت.

پرسپولیس در خط دفاعی عملکرد بهتری دارد این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فقط سه گل دریافت کرد که تمام گل‌های خورده این تیم از السد بود. تیم قطری هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 4 گل دریافت کرد که عملکرد خط دفاعی السد نسبت به سرخپوشان ضعیف‌تر بود.

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و السد فردا ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. اگر قرمزها بتوانند السد را شکست به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmjjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف مشترک سرخابی های پایتخت برای دیدار با حریف آسیایی خود