تاریخ انتشار: 1397/01/28 07:34
کد خبر: 151753

سه مقصر شکست السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس

روزنامه قطری از سه مقصر شکست السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس سخن به میان آورد. جالب این که تیغ انتقاد نیز به سمت سه بازیکن کلیدی و تاثیر گذار السد است.
سه مقصر شکست السد برابر تیم فوتبال پرسپولیس

 و به نقل از  استاد الدوحه، السد با کسب یک تساوی در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود می‌کرد اما این پرسپولیس بود که توانست با گل به خودی مرتضی پور علی گنجی به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

پرسپولیس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 13 امتیازی شد و به  عنوان تیم نخست به مرحله حذفی راه پیدا کرد. روزنامه استاد الدوحه از سه بازیکن به عنوان مقصر این شکست یاد کرد. نخست مرتضی پورعلی گنجی که با گل به خودی زود هنگام خود باعث شد تا السد شوکه شود و در نیمه نخست نتواند عملکرد خوبی از  خود نشان دهد.

مقصر دوم و سوم از نگاه این روزنامه قطری، دو بازیکن سرشناس و با کیفیت السد یعنی بغداد بونجاح و ژاوی هرناندز هستند.

استاد الدوحه نوشت که ژاوی و بونجاح چند فرصت خوب گلزنی داشتند که آنها را از  دست دادند تا جایی که اگر از آنها به خوبی استفاده می‌کردند السد به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا می کرد.

البته روزنامه استاد الدوحه درباره عملکرد داوری سخن به میان نیاورد اما دیگر روزنامه های قطری و سرمربی السد اشتباهات داوری را هم تاثیر گذار دانستند و به انتقاد از داوری بازی پرداختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8j9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسانه‌های قطری به داوری دیدار پرسپولس-السد اعتراض کردند