تاریخ انتشار: 1397/02/01 09:39
کد خبر: 151141

بازگشت قطبی به ایران در هاله ای از ابهام/قطبی از دسترس خارج شد!

در روزهایی که شایعات پیرامون بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران دوباره به گوش می رسد این مربی بدون توجه به این خبرها روی بازگرداندن شاگردانش به سوپرلیگ چین تمرکز کرده است.
بازگشت قطبی به ایران در هاله ای از ابهام/قطبی از دسترس خارج شد!

 شیجیاژوانگ با هدایت افشین قطبی فصل جدید لیگ دسته اول چین را خوب آغاز کرده است تا جایی که در پنج هفته ابتدایی شکستی نداشته و بعد از سه برد متوالی و سه تساوی با 12 امتیاز از جایگاه مناسبی در جدول برخوردار و تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد، عملکردی که انتظارات از این تیم را بالا برده و هوادرانش امیدوار به حضور دوباره در سوپرلیگ هستند.

 

در آستانه هفته ششم رقابت ها افشین قطبی سرمربی ایرانی شیجیاژوانگ در گفتگو با رسانه ها از وضعیت حاکم بر تیم ابراز رضایت کرد و گفت:« از همان روز که به این تیم آمدم تاکید کردم که می خواهم تیمی سازمان یافته با ریتم بازی هدفمند در اختیار داشته باشم، برنامه های زیادی برای تیمم داشتم و تا حدودی هم به آن رسیدم اما هنوز کارهای زیادی دارم که باید انجام بدهم چون بازیکنان باید بتوانند از بسیاری جهات همچون آمادگی جسمانی و روحی به شرایط بهتر برسند تا در کنترل فشارها بهتر تصمیم بگیرند».

 

 

این مربی ادامه داد:«عملکردمان بعد از سه برد متوالی و سه تساوی که می توانستیم در آنها نیز برنده باشیم بد نبود با این حال تیم در حال بهبود اوضاه و رسیدن به شرایط متناسب است گرچه آب و هوای شیجیاژوانگ خیلی سرد است و بازندگی ها نیز کارمان را دشوار می کند با این وجود تمرینات را ادامه دادیم با این امید که روندمان بهتر شود».

 

قطبی در ادامه به انتظارات طرفداران برای بازگشت به سوپرلیگ اشاره و تصریح کرد:« بله بعد از سه برد متوالی معمولا انتظارات از شما و تیم تان بالا می رود و ما هم این موضوع را کاملا درک کردیم.البته همان طور که گفتم بازیکنان باید یاد بگیرند که این انتظارات را چگونه مدیریت کنند و با آن کنار بیایند. متاسفانه بعد از سه برد متوالی کمی اوضاع درونی و افکاری آنها به هم ریخت و رقبا را جدی نگرفتند در حالی که باید درک کنند در کنار هر موفقیتی ممکن است یک شکست هم در کار باشد».

 

 

سرمربی ایرانی بدون این که اشاره به شایعات پیرامون حضورش در ایران داشته باشد از اهداف بلند مدت خود در شیجیاژوانگ صحبت کرد و گفت:« ما با این ذهنیت وارد مسابقات شدیم که امسال به سوپرلیگ برگردیم. من اینجا هستم تا برای این هدف تلاش کنم و در این راه هر هفته نیاز به کار بیشتر داریم، نکته ای که بازیکنان نیز به آن اشراف دارند چون همه ما یک هدف مشترک داریم. وقتی در شش بازی توانستیم 12 امتیاز کسب کنیم قطعا در 25 بازی باقی مانده نیز توانایی کسب امتیازات لازم را برای صعود خواهیم داشت».

 

شیجیاژوانگ با 12 امتیاز از 6 بازی در حالی جایگاه پنجم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده که تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد تا افشین قطبی روزهای خوبی را آن سوی دیوار چین سپری کند. اتفاقی که نشان می دهد خبرهای پیرامون بازگشت احتمالی او به لیگ برتر چندان نمی تواند صحت داشته باشد چون با این روند افشین قطبی مورد نظر از دسترس خارج نشان می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qo5pn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان قطبی نیم فصل را با برد شروع کردند