تاریخ انتشار: 1397/02/02 13:46
کد خبر: 150966

دیدار مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با ریس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال

دیدار مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با  ریس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال

در این نشست صمیمی که با حضور حیدرزاده دبیر انجمن فوتبال دانشگاه پیام نور، شکوری مربی تیم فوتبال پیام نور، شکوهی مسول نظارت و ارزیابی انجمن های ورزشی پیام نور در محل فدراسیون برگزار گردید.

نصیرزاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه فدراسیون  فوتبال علی الخصوص کمیته آموزش درسال گذشته ابراز داشت انشالله مقرر است پیام نور در شهریور ماه سالجاری نماینده کشورمان در پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانشگاه های آسیا در کشور کره جنوبی باشد.

نصیرزاده افزود دانشگاه پیام نور نگاه ویژه به ورزش فوتبال داشته است و هم در بخش آقایان وهم در بخش در لیگ تیم داری نموده است.

نصیرزاده خاطر نشان ساخت امیدواریم در تفاهم نامه همکاری که به زودی بین دانشگاه پیام نور و فدراسیون فوتبال امضا خواهد شد بتوانیم درجهت رشد وتعالی این رشد پر طرفدار گام های مثبتی برداریم.

ماجدی نیز افزود کمیته آموزش فدراسیون فوتبال آمادگی تعامل مثبت وسازنده در همه مباحث آموزش ودانش افزایی مربیان را برای این دانشگاه به وسعت کشور را دارد.

ماجدی افزودی انشالله با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور که یک فرصت بی نظیراست  بنا داریم کلیه دوره های دانش افزایی فدراسیون را با همکاری  پیام نوربرگذار نماییم.

در انتها مقرر شد به زودی تفاهم همکاری فی مابین فدراسیون فوتبال ودانشگاه پیام نور به امضا برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rw6bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


٢ استقلالى تماشاگر دیدار دوستانه نفت شدند

شکوری: کتابم درباره داروغه های فوتبال است!
نمی گذاشتند حتی به تیم سایپا نزدیک شوم