تاریخ انتشار: 1397/02/03 09:30
کد خبر: 150844

نصیحت رونالدینیو به پوگبا

رونالدینیو به تمجید از عملکرد پل پوگبا پرداخت و نصحیتی هم به او در رابطه با ارتباط با ژوزه مورینیو کرد.
نصیحت رونالدینیو به پوگبا

 ‌و ‌به نقل از فوتبال کانال، پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی داشت. او در یکسری از بازی‌ها بسیار درخشان ظاهر شد و در بازی‌های دیگر ثبات همیشگی را نداشت.

رونالدینیو که خود موفق شد در سال ۲۰۰۵ توپ طلای فوتبال جهان را به دست بیاورد، گفت‌: پوگبا دوست من است و من خودم را الگوی او نمی‌دانم. او اکنون جوان است و از استعداد زیادی برخوردار است. پوگبا توانایی بازی در تمامی مناطق زمین را دارد و به نظر من این قابلیت را دارد که توپ طلای فوتبال جهان را به دست بیاورد.

پوگبا در جریان برتری دو بر یک منچستریونایتد برابر تاتنهام پاس گل اول تیمش را برای سانچس فراهم کرد. در رسانه‌های انگلیسی صحبت از تیرگی روابط او با  ژوزه مورینیو شنیده شده است که رونالدینیو، گفت‌: او به خوبی معنای نیمکت نشین شدن را درک می‌کند. بازیکن باید به خواست و نظر سرمربی احترام بگذارد. از نظر من پل هنوز باید چیزهایی زیادی از ژوزه مورینیو یاد بگیرد که یکی از بهترین مربیان جهان است. مربی که قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده و باید مورد احترام قرار گیرد. پوگبا در حال‌ حاضر در تیم بزرگی بازی می‌کند و شرایط برای درخشش او فراهم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmggd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید پوگبا از زیدان