تاریخ انتشار: 1395/06/15 13:18
سرمربی مس؛
کد خبر: 263300

ابراهیم‌زاده: صبر کنید شرایط خوب از راه میرسد

در این شرایط باید صبورانه فکر کنیم و عمل کنیم تا شرایط خوبی را ایجاد کنیم و فوتبال زیبایی ارائه دهیم. همه باید به هم کمک کنیم تا تیم به جایگاه سابق خود برگردد.
ابراهیم‌زاده: صبر کنید شرایط خوب از راه میرسد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم زاده معتقد است که شرایط تیم مس کرمان فعلی با تیم مس کرمانی که در آسیا و لیگ برتر بوده، قابل مقایسه نیست.

 سرمربی تیم مس کرمان در مورد نتایج این تیم در لیگ آزادگان و کسب 5 امتیاز از 5 بازی با 5 تساوی پیاپی گفت:  بازی‌های تیم را در دو بخش نگاه می‌کنم. یکی هماهنگی و هارمونی است که باید بوجود بیاید و دیگر اعتماد به نفسی است که بازیکنان باید پیدا کنند و استرس آن‌ها کم شود. مشکل اصلی به نظر من این است که به تیم مس کرمانی نگاه می‌کنند که در آسیا و لیگ برتر بوده است، در حالی که  این تیم از نظر بودجه، جایگاه و بازیکن قابل مقایسه با آن تیم نیست. قرارداد بازیکن‌های سال گذشته ما نصف شده است. این در بخش مادی است و نباید روی نتایج فنی ما تاثیرگذار باشد، چون باشگاه قرارداد را با بازیکنان منعقد کرده و تا به حال هم به قرارداد خود پایبند بوده است. اما توقعی که برای بازگشت به لیگ برتر وجود دارد کار را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: اگر تیمی که به لیگ آزادگان سقوط می‌کند نتواند همان سال اول به لیگ برتر برگردد کار خیلی سخت می‌شود. تیم مس کرمان نیاز دارد تا یک سیری را طی کند و به بالا برود. هواداران هم باید با توجه به شرایط توقع داشته باشند. مثلا ما تا 15 می توانیم بازیکن بگیریم اما شرایط بودجه باشگاه این اجازه را به ما نمی‌دهد. در این شرایط باید صبورانه فکر کنیم و عمل کنیم تا شرایط خوبی را ایجاد کنیم و فوتبال زیبایی ارائه دهیم. همه باید به هم کمک کنیم تا تیم به جایگاه سابق خود برگردد. باشگاه مس کرمان هم نمی‌خواهد طوری عمل کند که به تعهدات خود عمل نکند.

ابراهیم زاده در مورد بازی بعدی این تیم مقابل بادران در تهران ادامه داد: بازی هفته آینده ما با تیم بادران است و چون آقای میثاقیان خودش در کرمان بوده با شرایط تیم آشنا است و بازی سختی خواهیم داشت.

سرمربی تیم مس کرمان در مورد سرقت از خانه‌اش در اصفهان افزود: چند روز پیش بود که خانواده در کرمان حضور داشتند و به خانه ما در اصفهان دستبرد زدند  و مقداری طلا ، نقره و اسناد و مدارک مثل پاسپورت را با خودشان بردند، البته پلیس آگاهی پیگیر موضوع شده و همراه چند پرونده دیگر این موضوع در حال بررسی است.

مربی سابق تیم ملی که در یک بازی هم به عنوان سرمربی هدایت تیم را بر عهده داشت در مورد بازی اول تیم ملی برابر قطر بیان کرد: اول از هرچیزی را گرفتن 3 امتیاز را تبریک می‌گویم ولی در فاز فوتبالی آنچه فوتبالی بود را انجام ندادیم. اما ما یک چیز دیگر را هم بردیم و آن هم حمایت هواداران بود.

او ادامه داد: ما در بازی‌های قبلی هم با خوب دفاع کردن و ضدحمله موفق می‌شدیم. در بازی قطر چون این تیم دفاع کننده بود ما نتوانستیم کارهای تاکتیکی خودمان را انجام دهیم. ولی بعد از گل اول در همان زمان کم توانستیم گل بزنیم. فکر می‌کنم در چین بازیکنان ما راحت‌تر بازی می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45earm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان