تاریخ انتشار: 1397/02/16 10:28
کد خبر: 149076

دلگرمی برانکو مقابل الجزیره

تیم فوتبال پرسپولیس با پشتوانه دفاعی خوب خود به مصاف الجزیره امارات می رود.
دلگرمی برانکو مقابل الجزیره

 رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از دوشنبه شب وارد مرحله یک هشتم نهایی می شود. یکی از بازی های شب اول این مرحله را تیم های الجزیره امارات و پرسپولیس ایران برگزار می کنند.

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ که با پیروزی مقابل السد قطر در بازی آخر گروهی صدرنشین شدند، با تیم دوم گروه A که شرایط سختی را در این مرحله تجربه کرد، روبرو می شوند.

 

یکی از نکات مثبتی که پرسپولیس در این دوره از رقابت ها داشته، دفاع مستحکم بوده است. کلا در دو سال اخیر پرسپولیسِ برانکو بهترین خط دفاعی فوتبال ایران را در اختیار داشته و کمتر از همه تیم ها گل دریافت کرده است؛ اما نمود این مسئله در تورنمنت آسیایی، اولین بار است که در عملکرد سرخپوشان دیده می شود و آنها برخلاف لیگ قهرمانان سال گذشته، آمار فوق العاده ای را در دفاع از خود به جا گذاشته اند.

 

پرسپولیس در 6 بازی مرحله گروهی 3 گل دریافت کرده که هر سه  گل در بازی رفت مقابل تیم السد قطر بوده است. در واقع شاگردان برانکو در این مرحله 5 کلین شیت به نام خود ثبت کرده اند که رکوردی فوق العاده در بین تمام تیم های آسیایی محسوب می شود. این موضوع حتما دلگرمی برانکو در مرحله یک هشتم مقابل الجزیره نیز خواهد بود.

 

در سمت مقابل حریف پرسپولیس توانایی چندانی در امور دفاعی از خود نشان نداده است. الجزیره که در لیگ امارات به مقام هفتم رسید، با 36 گل خورده چهارمین خط دفاع ضعیف لیگ را در اختیار داشت و آمار نامطلوبی به ثبت رساند. همچنین در رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان الجزیره 9 گل دریافت کرد و با آمار دفاعی ضعیفی پا به دور حذفی گذاشت. آنها تنها یک بار در مقابل تراکتورسازی موفق به ثبت کلین شیت شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398plx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اقدام حرفه‌ای برانکو برای روحیه دادن به پرسپولیس