تاریخ انتشار: 1397/02/16 17:20
کد خبر: 149027

کرانچار،مانع تمدید قرارداد کی روش با تیم ملی؟

کارلوس کی روش پیشنهاد تمدید قرارداد با تیم ملی را رد کرده است.
کرانچار،مانع تمدید قرارداد کی روش با تیم ملی؟

غیبت کی روش در عکس مربیان تیم های حاضر در جام ملت های آسیا حواشی زیادی را به راه انداخته است. کی روش آن زمان در تهران بود،در ساختمان پک و قرعه کشی جام ملت ها را آنلاین تماشا می کرد.چند ساعت بعد وقتی از او در این باره سوال کردند او دلیل نرفتنش به محل قرعه کشی را این طور عنوان کرد که قراردادش با تیم ملی ایران پایان جام جهانی به اتمام می رسد و مشخص نیست در جام ملت ها روی نیمکت تیم ملی بشیند!

فدراسیون فوتبال ایران به کارلوس کی روش پیشنهاد تمدید قرارداد شش ماهه و تا پایان جام ملتهای آسیا داده اما سرمربی فعلی تیم ملی آن را نپذیرفته است. کی روش هنوز با مسئولین فدراسیون فوتبال به توافق نرسیده و به نظر می رسد یکی از موارد عدم توافق بحث تیم ملی امید باشد. در هفته گذشته از زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید ایران نام برده شد. مربی ای که در سال های اخیر یکی از منتقدان اصلی کی روش و برنامه های او بود و همچنین از دوستان نزدیک برانکو محسوب می شود. کی روش هنوز روی سرمربی تیم ملی امید با فدراسیون به توافق نرسیده و یکی از شروط او برای تمدید قراردادش همین موضوع است.

تیم ملی ایران در دی ماه سال جاری باید در جام ملت های آسیا شرکت کند و با تیم های عراق، ویتنام و یمن همگروه است. فدراسیون فوتبال ایران علاقه دارد با کی روش برای جام ملت ها تمدید کند اما این سرمربی پرتغالی هنوز تصمیمی برای تمدید نگرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487o9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش باید نظر منفی خود را به فدراسیون اطلاع دهد!