تاریخ انتشار: 1397/02/17 19:28
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 148858

سناریوی دو باشگاه برق جدید و قشقایی برای تیمداری؛ کاکو وار!

این روزها خبرهای ضد و نقیضی درخصوص عدم تیمداری برق جدید شیراز به گوش می‌رسد.
سناریوی دو باشگاه برق جدید و قشقایی برای تیمداری؛ کاکو وار!

 از اخبار کذب انتقال قطعی امتیاز تیم برق جدید شیراز به قشقایی گرفته تا خبرهایی که کم و بیش در اذهان عمومی درحال پخش شدن است. قشقایی که فصل قبل در تیمداری از نظر مالی کمی دچار نوسان بود، اکنون مدعی اصلی خرید تیم برق جدید می‌باشد اما به چه نحو!

از شیراز خبر می‌رسد که مسئولین دو تیم برق جدید شیراز (محمدعلی تابع بردبار) و قشقایی شیراز ( مهندس نجف پور) جلسه‌های مکرری برگزار شده و دو طرف فقط از یک سو به توافق رسیده‌اند. بردبار که دوست ندارد تیمش را تمام و کمال بفروشد، قصد دارد با مشارکت مالک قشقایی، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.

به قول معروف، قرار است دو باشگاه برق جدید و قشقایی ادغام شده و با یک ساختار در مسابقات لیگ یک شرکت کنند. آنها قصد دارند به طور برادرانه «کاکو وار» در لیگ یک تیمداری کنند تابدین صورت هم از نظر مالی کمکی به بردبار شود و هم قشقایی‌ها در لیگ یک تیم داشته باشند.

گفته می‌شود مالک قشقایی قصد دارد سهیمه لیگ دو این باشگاه را به فروش رسانده تا بنیه مالی بهتری در مسابقات لیگ یک شرکت داشته باشند. به هر حال باید دید در نهایت چگونه این فعل و انفعالات رخ خواهد داد و آیا برق جدید بالاخره رنگ آرامش به خود می‌گیرد یا بردبار با فروش این باشگاه، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlkll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| جدایی سه بازیکن برق جدید از این تیم
اختصاصی فرتاک ورزشی|