تاریخ انتشار: 1397/02/18 10:24
کد خبر: 148789

ستاره های تیم ملی در سال 98 دستیار کرانچار میشوند

مدیر تیم فوتبال امید قصد دارد چند تن از ستاره های تیم ملی در سال 98 را به عنوان دستیار زلاتکو کرانچار معرفی کند.
ستاره های تیم ملی در سال 98 دستیار کرانچار میشوند

بعد از انتخاب حمید استیلی از سوی فدراسیون فوتبال با تیم امید او با مشورت اعضای کمیته فنی و مسئولان کمیته المپیک در نهایت زلاتکو کرانچار را به عنوان سرمربی جدید این تیم برگزید. با این که هنوز قرارداد کرانچار با تیم امید به امضا نرسیده اما حالا مسائل زیادی درباره دستیاران این مربی کروات شنیده می شود.

 

چند روز قبل فرهاد مجیدی کاپیتان سابق و محبوب استقلالی ها اعلام کرد استیلی با او برای دستیاری کرانچار حرف زده و قرار است طی روزهای آینده پاسخ خود را اعلام کند. حالا استیلی قصد دارد جمعی دیگر از ستاره های تیم ملی در سال 98 را به کادرفنی تیم امید اضافه کند تا جمع هم تیمی های سابق در امید جمع شود.

 

به غیر از فرهاد مجیدی که هنوز پاسخی به فدراسیون فوتبال و استیلی نداده است، احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده نفراتی هستند که استیلی با آنها برای حضور در کادرفنی تیم امید صحبت کرده اما حضور آنها نیز هنوز قطعی نیست و باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

در صورتی که حضور این مربیان در تیم امید قطعی شود، استیلی باید با نظر کرانچار یک مربی بدنساز نیز به جمع نفراتش اضافه کند تا عابدزاده به عنوان مربی گلرها کارش را انجام دهد و بختیاری زاده، شاهرودی و مجیدی به عنوان دستیار مشغول به کار شوند. هرچند که هنوز چیزی در این خصوص قطعی نیست.

 

این در حالی است که استیلی طی روزهای آینده جلسه ای را با کرانچار در این خصوص برگزار می کند تا نقطه نظرات سرمربی کروات را هم درباره دستیارانش بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoywn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره محبوب استقلالی ها دستیار کرانچار می شود؟