تاریخ انتشار: 1397/02/22 20:38
کد خبر: 148204

مدیرعامل برق جدید: برای انتقال امتیاز باشگاه به قشقایی، منتظر نظر هیات فوتبال هستیم

مدیرعامل باشگاه برق جدید شیراز گفت که برای واگذاری امتیاز تیم فوتبال برق جدید به قشقایی، منتظر نظر هیئت فوتبال استان فارس هستند.
مدیرعامل برق جدید: برای انتقال امتیاز باشگاه به قشقایی، منتظر نظر هیات فوتبال هستیم

 غلامرضا آبهشت در مورد واگذاری امتیاز باشگاه لیگ یکی برق جدید شیراز به قشقایی گفت: برق جدید به صورت باشگاه فعالیت نمی‌کند و یک موسسه است. با توجه به مشکلات مالی که در سال گذشته با آن مواجه بودیم، باید مبالغی را که به اعضای باشگاه متعهد شدیم، تأمین کنیم.

غلامرضا آبهشت ادامه داد: با توجه به اینکه چند باشگاه دیگر متقاضی امتیاز برق جدید بودند، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نمی‌خواست که سهمیه برق از استان خارج شود و باشگاه قشقایی خواستار امتیاز برق جدید شد.

مدیرعامل باشگاه برق جدید با بیان اینکه از زمانی که به این باشگاه آمد، برای بقای سهمیه استان فارس در لیگ یک تلاش کرد، اظهار داشت: امتیاز برق فعلاً به قشقایی واگذار شده، تا ببینیم بعداً چه اتفاقی رخ می‌دهد. بردبار (مالک باشگاه برق) نامه‌ای به هیئت فوتبال ارسال کرد و این هیئت باید نظر نهایی را در واگذاری امتیاز تیم بدهد.

غلامرضا آبهشت با اشاره به لزوم کسب مجوز از فدراسیون فوتبال برای انتقال امتیاز عنوان کرد: هیئت فوتبال باید نظر خود را ظرف یکی دو روز آینده اعلام کند تا پس از آن، مکاتباتی با فدراسیون فوتبال داشته باشیم. چون لیگ دسته اول لیگ کشوری است و باید مجوزهای لازم نهایی را از فدراسیون کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398ab7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود مهابادی در آستانه عقد قرارداد با تیم لیگ یکی
اختصاصی فرتاک ورزشی|