تاریخ انتشار: 1397/02/23 15:35
کد خبر: 148116

ماجرای چک 500 میلیونی داوود مهابادی در شیراز چه بود!

سرمربی فصل قبل برق جدید، اکنون هدایت تیم قشقایی شیراز را برعهده خواهد گرفت.
ماجرای چک 500 میلیونی داوود مهابادی در شیراز چه بود!

داوود مهابادی فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای در برق جدید داشت و توانست این باشگاه نوپا را به یک قدرت بزرگ در لیگ یک تبدیل کند. به طوری که هم او و هم تیم تحت هدایتش به محبوبیت خاصی در بین علاقمندان به فوتبال شیراز دست پیدا کردند.

اما در نقل و انتقالات نیم فصل اتفاقاتی افتاد که همه چیز را به طور کلی تغییر داد. برق جدید با فروش بیش از نیمی از بازیکنان اصلی اش، به یکی از ضعیف ترین تیم های نیم فصل دوم تبدیل شد و داوود مهابادی هم به دلیل ترک باشگاه و پیوستن به نساجی (رقیب مستقیم تیم های شیرازی برای صعود به لیگ برتر) محبوبیتش را به طور کامل از دست داد.

حالا و پس از فروش امتیاز باشگاه برق جدید به باشگاه قشقایی، مهابادی به عنوان گزینه ی تقریبا قطعیِ این باشگاه برای حضور در لیگ دسته اول فصل آینده مطرح شده است و احتمالا طی دو سه روز آینده، این قرارداد به ثبت خواهد رسید.

بدین ترتیب مهابادی برای سومین بار طی 10 سال اخیر روی نیمکت یک تیم شیرازی می نشیند. آن هم سه تیم مختلف و از این حیث می تواند رکورددار باشد. اما کار او این بار سخت تر است چون عده ای جدایی او از برق جدید در فصل گذشته را یک نوع خیانت محسوب می کنند و مخالف حضور دوباره او در فوتبال شیراز هستند. هر چند شاید شرایط برق جدید در فصل گذشته، او را مجبور به جدایی کرده بود اما...

حالا و پس از گذشت حدود 5 ماه از ترک باشگاه توسط مهابادی، صحبت هایی مطرح شده و گفته می شود که او پیش از جدایی پیشنهاد جالبی به مسئولان داده بوده است. گفته می شود مهابادی در اواخر نیم فصل نخست فصل گذشته، پیشنهادی به مسئولان داده مبنی بر این که در صورت دریافت 500 میلیون تومان، برق جدید را "تضمینی" به لیگ برتر می برد. گفته می شود او برای تضمین این صعود حاضر به دادن یک چک 500 میلیونی بوده تا در صورت عدم موفقیت، تمام پول را بازگرداند!

در اینجا دو مساله به ذهن خطور می کند :

1- اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، با توجه به پتانسیل بالای تیم تحت هدایت مهابادی و قابل باور بودن وعده ی او، آیا صعود این باشگاه به لیگ برتر به اندازه 500 میلیون تومان ارزش نداشته که این هزینه برای این اتفاق بزرگ صورت بگیرد؟ آیا تمام مسئولان ورزشی و غیرورزشی شیراز در جریان چنین پیشنهادی بوده اند؟

2- اگر چنین مساله ای وجود داشته، چرا پیش از این مطرح نشده؟ چرا این مساله توسط شخص داوود مهابادی در آخرین روزهای حضورش در شیراز مطرح نشد؟ که اگر این اتفاق می افتاد، دست کم می توانست مانع از خدشه دار شدن محبوبیت این مربی بین علاقمندان به فوتبال شیراز شود!

مهابادی به زودی به شیراز باز می گردد و هدایت قشقایی را به عهده می گیرد و باید دید برخورد شیرازی ها با او چطور خواهد بود. کسی که پیش تر با فجرسپاسی و برق جدید عملکردی کاملا متفاوت از خود به جا گذشته و باید دید سومین حضورش در شیراز چه سرانجامی برای او و فوتبال این شهر خواهد داشت.

منبع: شیراز نوین


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmgba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود مهابادی در آستانه عقد قرارداد با تیم لیگ یکی
اختصاصی فرتاک ورزشی|