تاریخ انتشار: 1397/02/25 12:52
کد خبر: 147872

جهانبخش: ادامه دادن با کی‌روش بهترین تصمیم است/ می‌خواهیم پتانسیل فوتبال ایران را نشان دهیم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌خواهیم در جام جهانی ۲۰۱۸ پتانسیل فوتبال ایران را نشان دهیم.
 جهانبخش: ادامه دادن با کی‌روش بهترین تصمیم است/ می‌خواهیم پتانسیل فوتبال ایران را نشان دهیم

امروز در قالب نشستی در هتل اسپیناس پلاس همکاری علیرضا جهانبخش با برند «کیلیر» به صورت رسمی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم کلیپی از علیرضا جهانبخش پخش شد که به معرفی این بازیکن می‌پرداخت. در ادامه اوزگر مدیر شرکت یونیلیور در خاورمیانه به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و با ابراز خرسندی از آغاز همکاری علیرضا جهانبخش با این شرکت گفت: در این روزهای مهم مانده به جام جهانی خوشحال و مفتخریم که همکاری‌مان با علیرضا جهانبخش آقای گل لیگ هلند آغاز شده است.

وی به نمایندگی از شرکت کیلیر و شرکتی یونیلیور، موفقیت تیم ملی فوتبال در راهیابی به جام جهانی را تبریک گفت و افزود: شرکت ما در سال 2003 در ایران ثبت شد و کارخانه ما در قزوین شروع به فعالیت کرد. ما با برندهای مختلفی کار می‌کنیم و سعی و تلاشمان این است که ضمن بهبود وضعیت فعلی مشتریانمان شرایط آینده آنها را نیز بهتر کنیم.

وی به فعالیت‌های شرکت متبوعش اشاره کرد و گفت: نهایت سعی و تلاشمان این بوده که با بهره‌گیری از تکنولوژی بهترین شامپو را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم و خوشحال و مفتخریم که در این راه عملکردمان مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه، تیزری از تصاویر تبلیغاتی کریستیانو رونالدو و علیرضا جهانبخش با شامپوی این شرکت پخش شد و همچنین آگهی تبلیغاتی که قرار است امروز در شبکه‌های مختلف سیما با این برند پخش شود.

علیرضا جهانبخش نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از آغاز همکاری با این شرکت گفت: خوشحالم که این شانس را پیدا کردم که امروز در اینجا حاضر شوم. خدا را شکر می‌کنم که آغاز همکاری من با این شرکت همزمان با آقای گلی‌ام در لیگ هلند بوده است. از نظر من این همکاری می‌تواند اتفاق مهمی در زندگی ورزشی و کاری من باشد. من قبل از اینکه همکاریم را با این شرکت آغاز کنم از محصولات این برند استفاده می‌کردم.

وی در ادامه افزود: از زمانی که همکاری‌ام با این برند به صورت رسمی آغاز شده بیشتر با فعالیت‌ها و اهداف این شرکت آشنا شده‌ام. نگاهی که این شرکت دارد خدمت به مردم است و در این زمینه روحیات و علایق ما به هم نزدیک است.

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: من همیشه سعی کرده‌ام با اعتماد به نفس قدم‌های خوبی بردارم و احساس می‌کنم این برند با توجه به اینکه به ظاهر آراسته جوانان کمک می‌کند نقش مهمی در اعتماد به نفس آنها داشته باشد. همانطور که گفتم تا آغاز همکاری با این شرکت علاقه زیادی به محصولات این شرکت داشتم و همین مسئله باعث شد به این همکاری تمایل نشان دهم.

وی با بیان اینکه برای او همیشه مهم بوده است که ظاهری آراسته و خوب داشته باشد گفت: تصور می‌کنم که محصولات این شرکت می‌تواند مرا به این خواسته نزدیک و به من کمک کند. من تا قبل از این همیشه از شامپو حالت دهنده موی این شرکت استفاده می‌کردم چرا که برای یک فوتبالیست مهم است که در زمین مسابقه حالت موهایش به هم نخورد.

مهاجم تیم ملی ضمن اشاره به اینکه توجه مجموعه تولیدکننده محصولات این شرکت به جزئیات او را به همکاری با این مجموعه ترغیب کرده است گفت: من به عنوان یک فوتبالیست همیشه می‌خواهم اعتماد به نفس داشته باشم و البته اینکه موهایم هیچ‌وقت شوره نداشته باشد. شامپوی این شرکت به این مسائل و جزئیات به خوبی توجه دارد و اینکه نگاهش به آنچه که جوانان می‌خواهد مثبت است. فکر می‌کنم همه اینها برای اینکه من با این شرکت همکاری کنم تعیین‌کننده بود. امیدوارم در مدت همکاری با این برند آنچه که مردم کشورم می‌خواهند با آنها به اشتراک بگذارم چرا که آنها همیشه در اولویت من هستند.

در ادامه این نشست خبری، اوزگر مدیر شرکت یونیلیور در خاورمیانه ضمن ابراز خرسندی از همکاری با علیرضا جهانبخش گفت: علیرضا جهانبخش و کریستیانو رونالدو اگرچه در جام جهانی تیم‌هایشان با هم روبه‌رو می‌شوند اما در تیم کیلیر هر دو با هم هم‌تیمی هستند و برای مبارزه با شوره تلاش می‌کنند.

در ادامه پرسش و پاسخ‌های خبرنگاران با علیرضا جهانبخش انجام شد.

در ابتدا از جهانبخش سوال شد بعد از آقای گلی در لیگ هلند همه منتظر تیم بعدی شما هستند آیا در این زمینه خبر تازه‌ای دارید که وی در پاسخ گفت: این سوالی است که از زمان بازگشت من از هلند بارها پرسیده شده و هر دفعه در مورد آن توضیح داده‌ام. در این لحظه سخت است که به این سوال پاسخ بدهم چرا که تا هفته آخر لیگ هلند تمرکزم روی بازی‌های تیم آلکمار بود و سعی کردم عملکرد خوبی در این تیم داشته‌ باشم و به موفقیت‌هایی دست یابم. برای من خیلی مهم بود که به عنوان اولین ایرانی و آسیایی، آقای گل لیگ هلند بشوم. به همین خاطر سعی کردم تمرکزم را روی دستیابی به این مهم بگذارم و به چیز دیگری فکر نکنم.

وی افزود: می‌دانستم اگر آقای گل لیگ هلند شوم اتفاقات مثبت‌تر و بهتر برای من می‌افتد. به همین خاطر تلاشم را کردم تا به این هدف برسم. در این خصوص صحبت‌هایی شده است اما من بعد از تعطیلات لیگ هلند و بازگشت به ایران مذاکره خاصی نداشته‌ام و از پس‌فردا هم در تمرینات تیم ملی شرکت خواهم کرد. آقا و خانم هاشمی‌مقدم مدیر برنامه‌های من اینجا هستند و می‌دانند که هنوز مذاکره و صحبت خاصی با باشگاهی نداشته‌ام و فعلا تمرکزم روی موفقیت در تیم ملی است. قطعا در هفته‌های آینده صحبت می‌کنیم و بهترین انتخاب را خواهم داشت. می‌دانم که انتخاب تیم آینده‌ام قدمی مهم در زندگی ورزشی‌ام خواهد بود و عجله نخواهم کرد. من با طمأنینه قدم بر می‌دارم و سعی می‌کنم انتخاب خوبی داشته باشم و بتوانم روندی که تا الان داشته‌ام را ادامه دهم.

خبرنگاری به تجربه ناموفق سلبریتی‌های ورزشی ایران در همکاری‌های تبلیغاتی اشاره کرد و نظر جهانبخش را در این مورد جویا شد که وی گفت: آمدن به دنیای تبلیغات برای من تصمیم مهمی بود. به همین خاطر به خوبی فکر و سعی کردم انتخابی داشته باشم که به علایق و خصوصیات من نزدیک بوده و همخوانی داشته باشد. به همین خاطر شامپو کیلیر را انتخاب کردم و خوشحالم که این شرکت نگاهی ویژه به خدمت‌رسانی به مردم دارد. نگاهی که به دیدگاه من نزدیک است. من همیشه می‌خواستم ظاهری آراسته و خوب داشته باشم و از محصولاتی استفاده کنم که به آراستگی ظاهرم کمک می‌کند خوشحالم که تا به اینجا همکاری من با شامپو کیلیر به خوبی پیش رفته است. حضور یک فوتبالیست در تبلیغات این برند خیلی مهم است چرا که مردم کشور ما این شامپو و این برند را به فوتبال می‌شناسند و فکر می‌کنم حضور رونالدو در تبلیغات آن تاثیرگذار بوده است. من به صرف اینکه فقط یک همکاری تبلیغاتی داشته باشم با این شرکت همکاری نمی‌کنم و نگاه من به این برند به منظور خدمت‌رسانی است.

یکی از خبرنگاران حاضر در نشست از جهانبخش در مورد آینده تیم ملی فوتبال کشورمان با کارلوس کی‌روش سوال کرد و اینکه تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی و جام ملت‌ها باید با این مربی ادامه دهد یا خیر که جهانبخش در پاسخ گفت: این سوال خیلی اختصاصی است و من تصمیم‌گیرنده نیستم اما به عنوان بازیکن تیم ملی باید بگویم فوتبال ما در چند سال گذشته شرایط خوبی در آسیا داشته و یکی از بهترین تیم‌های این قاره بوده است. قطعا در این زمینه نمی‌توان از نقش کی‌روش چشم‌پوشی کرد. من معتقدم این تیم خوب با بازیکنانی که دارد می‌تواند اتفاقات خوبی را در آینده رقم بزند. جایگاهی که امروز فوتبال ما دارد حاصل زحمات چندین ساله کادر فنی و بازیکنان است که در این تیم حضور دارند. به عقیده من بهترین و باهوش‌ترین تصمیم این است که به همکاری‌مان با این کادر ادامه دهیم. من و دیگر بازیکنان تیم ملی نیز خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که با این کادر فنی کار می‌کنیم. در عین حال باید بگویم فعلا تمرکز همه ما روی موفقیت در جام جهانی است و امیدواریم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد.

یکی از خبرنگاران به تجربه حضور علیرضا جهانبخش در جام جهانی 2014 اشاره کرد و اینکه جام جهانی 2018 دومین تجربه او در این عرصه است او همچنین از جهانبخش پرسید که تجربه قبلی چه کمکی به وی می‌کند که مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ گفت: من در سال 2014 با تجربه‌ای متفاوت نسبت به امروز به جام جهانی رفتم. بعد از تجربه یک فصل حضور در نایمخن و در سن 19 سالگی به جام جهانی رفتم. در جام جهانی 2014 خیلی چیزها یاد گرفتم هم از بازیکنان خودمان و هم از دیگر بازیکنان شاخص دنیا. سعی می‌کنم از تجربیات خودم و تجربیاتی که در جام جهانی قبلی آموختم در این جام جهانی استفاده کنم.

وی یادآور شد: در جام جهانی 2018 شرایطمان متفاوت از جام جهانی قبلی است و انتظارات نه تنها از من بلکه تیم ملی زیاد است چرا که ما به عنوان اولین تیم از آسیا به جام جهانی صعود کردیم و دومین تیمی بودیم که در دنیا به این رقابت‌هارسیدیم. همین مسئله انتظارات از تیم ملی را بالا می‌برد. شک نداشته باشید من و دیگر بازیکنان با تمام توان برای پرچم ایران و موفقیت آن در جام جهانی تلاش می‌کنیم.

«گروه ما در جام جهانی برای مردم جذاب است اما یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی است»، جهانبخش با بیان این جمله تصریح کرد: سعی می‌کنیم در جام جهانی 2018 پتانسیل بازیکنان ایرانی و فوتبال ایران که متاسفانه خیلی از آن در دنیا خبردار نیستند را به جهان نشان دهیم.

مهاجم تیم ملی خاطرنشان کرد: ما در سخت‌ترین گروه جام جهانی هستیم اما حضور در همین گروه دو بعد مختلف دارد؛ یک جذابیت آن برای مردم که ما با بزرگترین بازیکنان و تیم‌های جهان روبه‌رو می‌شویم و این مسئله برای همه مردم جذاب است. شاید باور نکنید اما خانواده خود من هم مانند دیگران برای رقابت‌های جام جهانی لحظه‌شماری می‌کنند ما در این رقابت‌ها به دنبال دفاع از اعتبار فوتبال ایران و به رخ کشیدن توانایی‌های خود هستیم. بُعد دیگر گروهمان در جام جهانی دشواری کار در این گروه است. ما می‌خواهیم نشان دهیم به چه دلیل دومین تیم جهان بودیم که به جام جهانی صعود کردیم.

مهاجم ایرانی آلکمار به حضور بازیکنانی چون حکیم زیخ بازیکن مراکشی تیم آژاکس در گروه ایران در جام جهانی اشاره کرد و گفت: مراکش به غیر از این بازیکن بازیکنان شاخص دیگری دارد ما علاوه بر مراکش حریفان دیگری داریم که رویارویی با آنان اتفاق مثبتی برای بازیکنان ما است و برای مردم بسیار جذاب است.

جهانبخش در پایان در خصوص برآوردش از نتایج تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی 2018 گفت: پیش‌بینی سخت است اما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما در جام جهانی 2014 به آرژانتین باختیم اما عملکرد خوبمان مقابل این تیم باعث شد هیجان و شعف فراوانی بین مردم بوجود بیاید چرا که آنها دیدند که ما نمایش خوبی مقابل آرژانتین داشتیم. قطعا در این جام جهانی هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و در ادامه نتیجه خوبی هم کسب کنیم. امیدوارم در جام جهانی برای فوتبال ایران،  کادر فنی و بازیکنان نتایج خوبی کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45g96o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش از بوندسیلگا هم مشتری پیدا کرد