تاریخ انتشار: 1397/02/27 14:19
کد خبر: 147611

بدشانسی عجیب کی روش؛ بحران در پست هافبک دفاعی تیم ملی

مصدومیت از ناحیه کمر، سرانجام به خانه نشینی چند ماهه علی کریمی و از دست دادن جام جهانی منجر شد.
بدشانسی عجیب کی روش؛ بحران در پست هافبک دفاعی تیم ملی

 و به نقل از ایران ورزشی، مصدومیت ها یا به نوعی بدشانسی های تیم ملی ایران در آستانه شروع جام جهانی تمامی ندارد. پس از امید ابراهیمی، این بار علی کریمی با مصدومیتی عجیب مواجه شد تا دست کارلوس کی روش برای انتخاب هافبک دفاعی بسته تر از همیشه شود.

چند روز قبل و در جریان تمرین 4 نفره تیم ملی، علی کریمی ناگهان با درد عجیبی از ناحیه کمر روبرو و مجبور به ترک زمین شد. پزشک تیم ملی، دقایقی در کنار زمین با او صحبت کرد و گفت کریمی فعلا نمی تواند تمرین را ادامه دهد.

پس از درمان چند روزه، کریمی بازهم نتوانست تمرین کند. او هر بار اقدام به تمرین پرفشار می کرد، با درد کمر مواجه می شد و اکنون از اردوی تیم ملی خبر رسیده که ستاره سابق تیم دینامو زاگرب نمی تواند در جام جهانی روسیه حاضر باشد و غایب بزرگ تیم کارلوس کی روش خواهد بود.

این مصدومیت را که بگذاریم کنار مصدومیت امید ابراهیمی و محرومیت سعید عزت اللهی، در خواهیم یافت که کارلوس کی روش چه کار سختی برای انتخاب هافبک دفاعی در بازی اول مقابل مراکش دارد.

حتی دیگر هافبک دفاعی هایی که دعوت نشده اند از جمله کمال کامیابی نیا نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند و باید دید کی روش چه فکری به حال این پست خواهد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kkjg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اشتباه بزرگی که علیرضا حقیقی مرتکب شد