تاریخ انتشار: 1397/03/03 08:32
کد خبر: 146732

نفت گچساران از صعود به لیگ دسته اول بازماند

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تیم با شکست در برابر استقلال جنوب تهران در 2 بازی رفت و برگشت از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازماند.
نفت گچساران از صعود به لیگ دسته اول بازماند

اسماعیل پناهپوری در گفت و گو با خبرنگار افزود:بازی برگشت تیم های نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران ساعت 21.40 دقیقه چهارشنبه شب با حضور هواداران پرشمار گچسارانی که خود را به تهران رسانده بودند در ورزشگاه شهید دستگردی تهران شروع شد.

این بازی پس از 120 دقیقه تلاش در دقایق قانونی و اضافه با تساوی یک یک به پایان رسید.

استقلال جنوب تهران در ضربات پنالتی موفق شد نفت و گاز گچساران را مغلوب کند.

فرماندار و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

گل تیم استقلال جنوب تهران در دقیقه 70 بازی و گل تساوی بخش نفت و گاز گچساران از سوی محمدرضا مظاهری در دقیقه 90 بازی به ثمر رسید.

بازی رفت تیم های نفت و گاز گچساران و استقلال جنوب تهران که روز 25اردیبهشت در گچساران برگزار شد 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی یک یک رضایت دادند.

نفت و گاز گچساران 2 فصل پیش در بازی پلی آف، بازی را به حریف بوشهری واگذار کرد و از راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال کشور باز ماند.

تیم نفت و گاز گچساران با هفت تساوی، 3 برد، 16 امتیاز و تفاضل گل 3 در مرحله نهایی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله پلی آف راه یافت.

تیم‌های نفت وگاز گچساران و استقلال جنوب تهران به ترتیب با کسب 16 و 15 امتیاز به مرحله پلی آف راه یافتند.

نفت و گاز گچساران در دور اول با 20 بازی و دریافت 13 گل، دومین خط دفاعی مستحکم مسابقات را در اختیار داشت.

نفت و گاز گچساران در بازی‌های دور نخست با به ثمر رساندن 29 گل زده یکی از چهار خط حمله برتر در میان 32 تیم مرحله اول بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار داشت.

تفاضل گل نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال در مرحله نخست 16 گل بود.

تیم‌های شهرداری بندر عباس، نفت و گاز گچساران، داماش گیلان، پالایش آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان در گروه دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور بازی کردند.

شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران در گروه اول با هم رقابت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ed5o6

آخرین اخبار