تاریخ انتشار: 1397/03/04 15:37
کد خبر: 146542

تداوم تیمداری و حضور داماش در لیگ دسته دو/ تاکید می کنم که آمده ایم تا بمانیم

خبر خوش مالک داماش به هواداران پس از سه هفته سکوت.
تداوم تیمداری و حضور داماش در لیگ دسته دو/ تاکید می کنم که آمده ایم تا بمانیم

داماش گیلان در لیگ دسته دو و به دنبال وعده قبلی خود در خصوص صحبت و درد دل بی پرده با هواداران، شامگاه پنجشنبه (سوم خرداد) در سالن آمفی تئاتر سازمان آتش نشانی رشت در جمع هواداران حضور یافت و به صحبت پرداخت که در ادامه به گزیده ای از صحبت‌های مالک داماش در این نشست اشاره خواهیم کرد:

مالک داماش در این نشست اظهار داشت: برای سکوت سه هفته ای دلیل دارم. در این مدت در حال مذاکره با چندین گروه بودیم تا بتوانیم با روشن شدن تکلیف داماش برای فصل جدید در این جلسه خبر خوشی به شما هواداران بدهم.

هرگز از ورود به داماش پشیمان نیستم و خدمت به داماش و هواداران متعصبش را بهترین توشه برای خود می دانم. این را بدانید که یک پدر هرگز فرزندش را رها نمی کند و من هم در این سکوت سه هفته ای پیگیر بودم تا بهترین اتفاق برای داماش بیفتد.

من از اول گفته ام که آمده ایم تا بمانیم و تاکید می کنم که خواهیم ماند. در این راه از همه کسانی که در کنارم مانده و کمک کرده اند صمیمانه تشکر می کنم.

حاجی پور در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه  از دکتر نوبخت این شیرمرد گیلان و همچنین شورای چهارم و پنجم و شهرداران قبلی و فعلی بابت کمک به داماش تشکر می کنم ، با ابراز گلایه از استاندار گیلان گفت: با حضور در دفتر آقای استاندار تقاضای جلسه ای با حضور هیئت مدیره داماش را از ایشان کردم که متاسفانه با وجود گذشت چهار ماه وی هیچ اهمیتی به درخواست ما نداد.

آقای سالاری زمانی که در بوشهر استاندار بودند برای شاهین بوشهر قدمهای خوبی برداشته  که البته کار خوبی هم انجام داده است و انتظار داشتیم  در اینجا هم به تیمهای این شهر و استان توجه کند. سالاری برای اینکه سالار بماند نباید از تیمهای اینجا غافل و بی توجه بماند.

آقای سالاری شما در بوشهر رییسعلی دلواری و ما در اینجا میرزا کوچک جنگلی را داریم. شما خودتان گفتید که ارتباط نزدیکی بین مردم بوشهر و گیلان برقرار است، پس دغدغه جوانان این دیار را در برنامه خود قرار دهید.

وی ادامه داد: در دل خود صحبت‌های زیادی دارم، متوسلیان فوتبال گیلان در مواقعی در قبال داماش خوب عمل نکردند. بی انصافی است که بگویم به ما کمک نشده اما  از برخی مسئولین و حتی از تجار رشت هم گلایه هایی دارم،  چرا که می توانستند به ما کمک کنند اما متاسفانه این کار را نکردند و از بعضی کسانی که انتظار داشتیم بی مهری هایی دیدیم.

مالک داماش با بیان اینکه حامل خبر خوش برای هواداران است افزود: جلسات متعددی در سه هفته اخیر برگزار کردیم و پس از جمع بندی نهایی، توافق کامل با گروه جدیدی که از خارج از استان گیلان آمده اند انجام شده و به این ترتیب به تیمداری و فعالیت خود در لیگ دسته دو ادامه خواهیم داد.

حق داماش حضور در لیگ دسته دو نیست،  به همین دلیل پیگیری های زیادی برای خرید سهمیه لیگ دسته یک انجام دادیم اما به لحاظ قانونی انتقال سهمیه تیم به گیلان ممکن نیست و این کار شدنی نیست، به همین دلیل امسال هم در لیگ دسته دو حضور پیدا خواهیم کرد.

حاجی پور در مورد برنامه این تیم برای فصل آینده اذعان داشت: این بار نفراتی خارج از  گیلان به کمک ما آمده و قرار است با ما همکاری کنند. حتما از وجود این نفرات در هیئت مدیره باشگاه استفاده می کنیم تا از تجارب و نقطه نظراتشان بهره مند شویم. همچنین در طول این هفته ارکان باشگاه را برای فعالیت در فصل آینده اعلام خواهیم کرد.

مالک داماش خطاب به هواداران این باشگاه گفت: داماش همیشه زنده است چون هوادارانش زنده هستند و می مانند. من رشتی ایسم و می حرف سر ایسام. با تمام توان در کنار شما داماشی ها هستم.  تف به غیرت پدری که فرزندش را رها کند. با هم می مانیم و با قدرت ادامه می دهیم. در این مدت تمام توان و دارایی های خودم را به پای داماش گذاشته ام و باز هم برای شاد کردن دل هواداران از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwmp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین معرفت: چند روزی استراحت کنیم سپس تکلیف نهایی باشگاه را مشخص خواهیم کرد
گفت‌و گوی فرتاک با عضو هیت مدیره استقلال جنوب؛

نبرد حساس تیم ها برای رسیدن به صدر جدول
پیش بازی هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دو