تاریخ انتشار: 1397/03/05 09:56
کد خبر: 146473

جدیدترین اخبار از وضعیت مالکیت میلان

لی یونگ هونگ اگر بتواند از پس موانعی که یوفا بر سر راهش قرار داده، عبور کند، به سمت اهداف بزرگش برای میلان حرکت خواهد کرد.
جدیدترین اخبار از وضعیت مالکیت میلان

شاید یکی از پیچیده ترین سوژه های این روزهای فوتبال، وضعیت میلان باشد. کار به جایی رسید که یوفا هم خواستار شفاف سازی در خصوص وضعیت لی یونگ هونگ شده است و مادامی که از این بابت مطمئن نشود، به موضع خود در قبال روسونری ادامه خواهد داد.

بلومبرگ در گزارشی ویژه، به اسنادی دست یافته است که الیوت آماده است لی یونگ هونگ را کاملا حمایت و حتی سرمایه بیشتری به میلان تزریق کند. البته گفته می شود الیوت به لی اطلاع داده آماده در اختیار گرفتن باشگاه است. امروز صبح فاسونه پس از جلسه هیئت مدیره اعلام کرد ۴۰ میلیون یورو بودجه باشگاه افزایش یافته و این در نقل و انتقالات هم تاثیر گذار خواهد بود. موضوع اصلی، یوفاست. آن ها معتقدند لی باید بدهی ۳۰۰ میلیون یورویی خود به الیوت را پرداخت کند و این در حالیست که الیوت کاملا از مالک باشگاه حمایت می کند.

یک شخص آگاه و نزدیک به باشگاه میلان می گوید لی یونگ هونگ چندین پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی برای فروش باشگاه را رد کرده و دلیل آن هم ایمانش به پروژه بازگشت است. گفته می شود لی حتی از دارایی شخصی خود برای خرید میلان استفاده کرده و برنامه بزرگی در سر دارد. او می خواهد با هدف بلندمدتی که در سر دارد-قراردادن سهام باشگاه در بورس چین و جذب سرمایه گذاران بزرگ چینی- ارزش میلان را به ۲٫۹ میلیارد یورو برساند. عددی که باعث خواهد شد میلان هم رده باشگاه هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365v8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مالک جدید میلان از آمریکا می‌آید