تاریخ انتشار: 1397/03/06 22:51
کد خبر: 146236

فوتبال به وقت اصفهان برگزار شد

نخستین ویژه برنامه " فوتبال به وقت اصفهان" به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو اصفهان برگزار شد.
 فوتبال به وقت اصفهان برگزار شد

 مرتضی رمضانی راد مجری این ویژه برنامه‌ها در مراسم افتتاحیه که در فرهنگسرای اسوه برگزار شد گفت: " فوتبال به وقت اصفهان" نام سلسله ویژه برنامه هایی است که برای ایجاد فصلی نو  در عرصه فعالیت های فرهنگی ورزشی شهر برپا می شود و باید از شهرداری منطقه دو اصفهان و همه نهادهایی که برای برپایی این حرکت نو یاری مان کردند قدردانی کرد.

وی ادامه داد:این ویژه برنامه ها با محوریت پخش دیدارهای مهم و جذاب فوتبال داخلی و بین المللی همچون رقابت های جام جهانی، لیگ برتر ایران، جام ملت های اروپا و آسیا، لیگ قهرمانان اروپا و آسیا، دیدارهای مهم و حساس لیگ های معتبر اروپا به همراه آیتم های جذاب دیگر، میزگردهای ورزشی و تحلیل و بررسی بازی ها با حضور ستارگان و بزرگان فوتبال برپا میگردد.

رسول کربکندی و ناصر نویدنیا دروازه بان های پیشکسوت ذوب آهن و سپاهان، سپهر محمدی( گلر تیم ملی فوتسال)، محمد باقر صادقی( گلر تیم فوتبال ذوب آهن)، فرهاد بهادرانی( بازیکن سابق سپاهان و از مربیان آکادمی این باشگاه) و هادی ریش اصفهانی( گلر جوان اصفهانی) از مهمانان برنامه افتتاحیه بودند که در سخنانی دیدگاه هایشان را در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز داشتند.

در ادامه حاضرین در سالن فرهنگسرای اسوه به تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های رئال مادرید و لیورپول نشستند.

محمد کیهانی شهردار منطقه دو اصفهان نیز در این ویژه برنامه حضور داشت و از حاضرین و مدعوین به جهت حضور در برنامه افتتاحیه قدردانی کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpnvr

آخرین اخبار