تاریخ انتشار: 1397/03/07 14:57
کد خبر: 146182

کی روش: باور کنید انتخاب لیست 24 نفره بازیکنان نتیجه ساعت‌ها کار و تحلیل بود

سرمربی تیم ملی ایران درباره بحث رفتنش و همچنین انتخاب بازیکنان برای جام جهانی به صحبت پرداخت.
کی روش: باور کنید انتخاب لیست 24 نفره بازیکنان نتیجه ساعت‌ها کار و تحلیل بود

به نقل از AFC، کارلوس کی‌روش چندی پیش از کناره‌گیری‌اش از تیم ملی فوتبال ایران بعد از جام جهانی روسیه سخن گفت. با این حال مربی پرتغالی عقیده ندارد که جدایی‌اش از تیم ملی فوتبال ایران تاثیر منفی روی عملکرد ملی پوشان این کشور در جام جهانی داشته باشد.

کارلوس کی‌روش ۶۵ ساله در همین رابطه گفت: این جور چیزها قسمتی از کار ما مربیان است و فوتبال حرفه‌ای و زندگی را شامل می‌شود. همه از این  مسائل آگاهی دارند و چنین مساله‌ای انگیزه و جاه طلبی بازیکنان را برای صعود به دور دوم تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. همه ما با مسئولیت‌پذیری و تمرکز بالا کار می‌کنیم و تمام جزئیات را پیش می‌بریم تا در این زمان اندک به بهترین شکل آماده شویم. باید مطمئن شویم که بازیکنان روز به روز بهتر می‌شوند و می‌توانند با افتخار و عزت بازی کنند و شادی و نشاط را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند. چنین مسائلی که اشاره کردید هیچ تاثیری در وضعیت تیم ندارد.

سرمربی پرتغالی ایران اضافه کرد: من آرزو می‌کنم که زمان بیشتری برای آمادگی جام جهانی داشتیم. خصوصا بازیکنانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند و این الان حقیقت ماجراست و باید آن را قبول کرد و پیش رفت و روز به روز بهتر شد. همه بازیکنان تیم ملی ایران الان انگیزه دارند و دوست دارند که بازی کنند و اگر بتوانیم همیشه همین روحیه بالا را حفظ کنیم شرایط برای ما خوب خواهد بود.

ایران در حالی به جام جهانی می‌رود که در چهار دوره قبلی حضورش در جام جهانی هیچ وقت به دور دوم راه نیافت. اکنون تیم ایران با ستاره‌هایی چون سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی ترکیب خوبی را دارد. هرچند نفراتی چون سید جلال حسینی و کاوه رضایی در فهرست ایران قرار ندارند.

سرمربی ایران در پایان گفت: هر مربی دوست دارد که بازیکنان زیادی داشته باشد تا به تیم کمک کنند ولی ما متاسفانه ۲۳ بازیکن داریم و باید مطمئن شویم که تصمیم‌های درست و عادلانه بگیریم. آن چه شما از یک رهبر انتظار دارید گرفتن تصمیمات درست و عادلانه است. باور کنید انتخاب این بازیکنان نتیجه ساعت‌ها کار، تحلیل، بررسی و مشاهده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlnko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدومان تیم ملی ایران