تاریخ انتشار: 1397/03/07 23:36
کد خبر: 146106

محمدی، دبیر سرویس فوتبال پایه فرتاک ورزشی شد

مدیرکانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی تهران آنلاین که سالها در امر فوتبال پایه فعالیت دارد به فرتاک ورزشی پیوست.
محمدی، دبیر سرویس فوتبال پایه فرتاک ورزشی شد

مصطفی محمدی تمنائی مدیر کانال تلگرامی تهران آنلاین که در حوزه فوتبال پایه سالهاست فعالیت دارد، به جمع خبرنگاران فرتاک ورزشی پیوست تا از این پس این پایگاه خبری تحلیلی در حوزه ورزش فوتبال پایه نیز با قدرت بکار خود ادامه دهد.

نادر دارستانی سردبیر فرتاک ورزشی در نشست با محمدی برای رسیدن به یک نکته مشترک همکاری، گفت: فوتبال پایه از اهمیت بسیاری برخوردارمی باشد که متاسفانه در رسانه ها به آن صورت مورد توجه قرار نمی گیرد بر همین اساس قصد داریم که با جدیت تمام به این حوزه بپردازیم و در انتشار اخبار، گزارش های خبری و تصویری و هم چنین ویدیویی فعالیت چشمگیری داشته باشیم.

دارستانی با تاکید بر این که رعایت بی طرفی و معرفی چهره های مستعد و باشگاه های فعال، می تواند در ایجاد انگیزه در فعالان این حوزه کمک نماید، گفت: بدون شک نقش مدیریت فوتبال پایه فرتاک ورزشی بسیار پر رنگ بوده و یکی از ارکان اصلی این مجموعه خواهد بود و دوست دارم شرایطی فراهم گردد که چهره های مستعدفوتبال، این احساس را داشته باشند که می توانند از این طریق خود را به فوتبال ایران معرفی نمایند.

در ادامه این نشست، محمدی مدیرکانال و اینستااگرام تهران آنلاین که به تازگی به مجموعه فرتاک ورزشی بعنوان دبیر سرویس فوتبال پایه منصوب گردیده است، گفت: بسیار خوشحالم که در سطحی بالاتر می توانم در فوتبال پایه مثمرثمر باشم و امیدوارم این حضور بتواند در مورد توجه قرار دادن فوتبال پایه تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری نمود که با حمایت های سردبیر فرتاک ورزشی، شاهد تحولی تازه در حوزه خبر رسانی در فوتبال پایه باشیم.   

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9jk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لزوم تغییر در باشگاه مس کرمان؛ مردم در انتظار نتیجه
یادداشت سردبیر؛