تاریخ انتشار: 1397/03/09 23:19
کد خبر: 145864

دروازه بان ملوان از پیشنهاد ۲ تیم اوکراینی سخن گفت

دروازه بان سابق تیم ملوان گفت: از ۲ تیم آرسنال کیف و المپیک دونتسک پیشنهاد دارم و هنوز تصمیم نهایی را برای ادامه دوران فوتبالم نگرفته ام.
 دروازه بان ملوان از پیشنهاد ۲ تیم اوکراینی سخن گفت

نیما میرزازاد، دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار؛ درباره اینکه آیا با نساجی مازندران قرارداد امضا کرد یا خیر، بیان کرد: با نساجی قرارداد داخلی بستم و هنوز نهایی نشده است. ۲ پیشنهاد از لیگ اوکراین دارم و منتظر هستم تا وضعیت آنها هم مشخص شود و سپس تصمیم گیری نهایی را انجام دهم.

او افزود: از جواد نکونام، فرصت ۱۵ روزه گرفتم تا صحبت هایی نهایی را با ۲ تیم اوکراینی انجام دهم و سپس تصمیم گیری کنم. در لیگ ایران فقط برای نساجی بازی می کنم و هنوز به اوکراین برای مذاکره با تیم ها را نرفته ام.

میرزازاد ادامه داد: حدود ۲ ماه دیگر بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی آغاز می شود و درحال آماده سازی برای آن مسابقات هستیم و سپس خودمان را برای حضور در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده خواهیم کرد. تمام ارکان فدراسیون، کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستند تا تیم ملی امید بتواند رکورد شکنی کند و مجوز حضور در المپیک را بدست آورد.

دروازه بان سابق تیم ملی جوانان ایران در خصوص پیشنهاد های خارجی اش افزود: از ۲ تیم المپیک دونتسک و آرسنال کیف پیشنهاد دارم که لیگ برتری هستند. منتظر دعوت نامه رسمی این تیم ها خواهم بود تا به اوکراین بروم و مذاکرات را انجام دهم. البته هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تا چند روز دیگر مشخص می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmn8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر تیم ملی با نساجی قرارداد بست؛ هفته آینده به تیم اوکراینی می‌رود!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

شکوفایی "جی جی بوفون" انزلی‌چی‌ها با نقشه زیرکانه نادر دست نشان!
اختصاصی| دو تقابل نیما میرزازاد با خونه به خونه ای ها و دریافت 6 گل اما...!

میرزازاد اولین بازی فصلش را برای ملوان انجام می‌دهد!
اختصاصی| حجت صدقی یا نیما میرزازاد؛

آماده‌ترین تیم لیگ یکی چه تیمی است!
باتوجه به عملکرد تیم ها در بازی‌های دوستانه؛