تاریخ انتشار: 1397/03/10 11:33
کد خبر: 145832

سناریویی که خیانت به تیم سپیدرود است!

مالک باشگاه سپیدرود از اقدماتی که علیه این تیم صورت می‌گیرد گلایه کرد و گفت: سناریو هیات فوتبال گیلان خیانت به این تیم است.
سناریویی که خیانت به تیم سپیدرود است!

جواد تن زاده درباره شرایط تیم سپیدرود گفت: از دی ماه سال ۹۶ به باشگاه ورود کردیم. اعتقادم این بود که بخش خصوصی با نگاه حرفه ای سازی می تواند به فوتبال ورود کند اما باید حمایت از بخش خصوصی و امنیت از سرمایه گذار وجود داشته باشد.

مالک باشگاه سپیدرود ادامه داد: زمانی که تیم را تحویل گرفتم وضعیت بحرانی بود. جایگاه سپیدرود هم در لیگ و هم از لحاظ مالی وضعیت بحرانی داشت و حتی ۱۶ میلیون تومان پول بلیت برای پرواز به اهواز نداشت. دوستان خواهش کردند شما بیایید هزینه ها را پرداخت کنید. من به عنوان یک هوادار که عاشق شهرم هستم، ورود کردم و به تیم شوک وارد کردیم. علی کریمی و کادر فنی را هم انتخاب کردیم. انصافا با حمایت های خوب هواداران، تیم نتیجه گرفت و خدا را شکر می کنیم تیم در لیگ برتر باقی ماند و جایگاه نسبتا خوبی را هم به دست آورد.

مالک باشگاه سپیدرود تاکید کرد: انتظار می رفت بعد از ماندگاری شیرین در لیگ برتر، نگاه ها متفاوت و حرفه ای شود و عملا به جایی که می خواهیم برسیم. متاسفانه حاشیه سازی ها و سناریوسازی ها شروع شد. از روز اول ساختاری برای باشگاه تعریف کردیم و مسائل مالی و حقوقی را در اولویت قرار دادیم ولی غافل از اینکه حمایتی که انتظار داشتیم از دوستانمان در فوتبال، ایجاد نشد.

تن زاده افزود: هواداران باید واقعیت ها را بدانند. وقتی تراکتورسازی را شکست دادیم و ماندگاری تثبیت شد مصاحبه ها مبنی بر تغییر مالکیت و تعهدات شروع شد. عملا آب یخی بر زحمات ما و دوستان ریختند. در جلسات مختلف گفتیم که این بحث ها برای کسی که می خواهد خالصانه کار کند درست نیست. من در چهار ماه ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان هزینه کردم. پرداختی بازیکنان قبل از حضور بنده، ۵ تا ۱۰ درصد بود ولی در انتهای فصل بالای ۵۰ درصد پرداختی داشتیم. کادر فنی هم به جز یکی دو نفر بالای ۴۰ درصد پرداختی داشتیم. این پرداختی ها از اول فصل نبود.

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه این اقدامات به دور از انصاف است، خاطرنشان کرد: آقایان روسای هیات فوتبال که باید حامی تیم باشید، آنروز که با هم صحبت می کردیم تا تیم را بگیرم، بحثی نکردید از اینکه تعهدات دو سه سال گذشته را اول انجام بدهم. آنروز تنها حرف دوستان این بود که تیم در لیگ بماند. شما گفتید هیچ چیز دیگری از من نمی خواهید جز بقای تیم.

تن زاده ادامه داد: دوستان هر از گاهی اعلام می کردند که باشگاه خریداران زیادی دارد و اگر نمی توانید تیم را تحویل بدهید. اگر شما ادعا می کنید خریداری هست که به لحاظ توان مالی و کاری از من قوی تر است، بنده به عنوان مالک واقعی باشگاه در خدمت هستم. خریداران را معرفی کنید تا تغییر مالکیت صورت بگیرد. البته اداره ورزش باید صلاحیتش را تایید کند.  ولی تا الان کسی را ندیده ایم.

وی در ادامه گلایه هایش تصریح کرد: بارها گفته ام اگر دنبال کمک به تیم هستید، گفتن این موارد در فضای مجازی پتکی و مصاحبه ها بر سر تیم است. همین کارها را کردید که پگاه و داماش و ملوان سقوط کردند. تیم ها باید حمایت شوند. اگر اساسنامه هیات فوتبال را نگاه کنید نوشته این هیات باید سعی در جذب اسپانسر داشته باشد نه تیمداری.

تن زاده همچنین از این اقدامات به عنوان سناریو هیات فوتبال یاد کرد و گفت: واقعا این یک ناراحتی بزرگ است. شما می خواهید خریداران را معرفی کنید تا من بگویم این تیم واگذار شود ولی چون خریداران واجد صلاحیت نیستند تیم دوباره به هیات فوتبال برگردد. این کل سناریوی هیات فوتبال گیلان است که بارها گفته ام این خیانت به تیم است. از هواداران خواهش می کنم با دقت بیشتری نگاه کنند. حاشیه سازان دنبال ضربه زدن به تیم هستند. هر روز شایعات مختلفی منتشر می کنند که فقط به تیم ضربه می زند. با تمام توان به کارمان ادامه می دهیم و تیم قدرتمندی جمع می کنیم.

وی که با رادیو جوان گفتگو می کرد در خصوص وضعیت کادر فنی و برنامه های آماده سازی هم گفت: برنامه ریزی را انجام دادیم و سرمربی را مشخص کردیم. کادر فنی هم تا فردا کامل می شود. از روز گذشته صحبت و مذاکره با بازیکنان فصل گذشته شروع شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edqap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران و بازیکنان کریمی را می‌خواهند