تاریخ انتشار: 1395/06/17 18:32
اختصاصی/ پیش بازی استقلال اهواز- نفت مسجدسلیمان
کد خبر: 262781

لیگ برتری های سابق به هم رسیدند؛ دربی خوزستان با طعم لیگ یک

تیم استقلال اهواز از سری مسابقات لیگ یک و در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول کشور از ساعت 17:45میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
لیگ برتری های سابق به هم رسیدند؛ دربی خوزستان با طعم لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، استقلال اهواز در حالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت که با گذشته 5 هفته از مسابقات لیگ دسته اول کشور با 2 مساوی و 3 باخت،3 گل زده،10 گل خورده در رده 17 جدول لیگ دسته اول قرار دارد و وضیعت خوبی ندارد.

 

استقلال اهواز با سرمربی گری حمیدرضا فرزانه کار خود را آغاز کرده و سرمربی این تیم به موفق شدن تیم خود در بازی های آینده امیدوار است اما قبل از این که استقلال اهوز بخواهد به مشکلات فنی و کسب نتیجه بیندیشد، باید مشکلات مالی که گریبانگیر این تیم شده و هر روز خبرهای جدیدی از درون باشگاه به گوش می رسد را بر طرف نماید.

 

در آن سوی میدان نیز نفت مسجد سلیمان قرار داردکه سکان مربی گری خود را به دستان سهراب بختیاری زاده داده است تا بتواند با بهره گیری از تجارب این مربی و حضور در تیم های معتبر و آشنایی با حواشی فوتبال، به نتایج لازم دست یابد.

 

بختیاری زاده که چند روزی در اثر اختلافات با این تیم قطع همکاری و حتی در یک بازی روی نیمکت این تیم ننشست، دو باره با نفت مسجدسلیمان شروع بکار کرده است تا بتواند کارهای نیمه تمام خود را در این تیم به پایا برساند.

 

نفت مسجد سلیمان تا پایان هفته پنجم با 8 امتیاز حاصل 2 برد،2 مساوی و یک باخت،6 گلزده و 2 گل خورده در مکان ششم جدول گروه خود قرار دارد و نسبت به  هم استانی خود حال و روز بهتری دارد و در صورت پیروزی در این دیدار می تواند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر هم نماید.

 

به هر حال این دو تیم سابقه حضور در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارند و باید دید و به انتظار نشست که آیا می توانند در لیگ یک به نتایج در خور شایسته ای دست یابند یا این که حضور آنها جرقه ای بیش نبوده است.

 

فرتاک ورزشی/: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6o99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شناخت کامل استقلال خوزستان از پدیده مشهد
اختصاصی/