تاریخ انتشار: 1397/03/17 10:35
کد خبر: 145021

رقابت این سه نفر برای جلب اعتماد کی روش/چه کسی پیروز میشود؟

سه دروازه بان مورد نظر کارلوس کی روش این روزها سخت سرگرم تمرینات خود هستند تا بتوانند در بازی های جام جهانی به میدان بروند.
رقابت این سه نفر برای جلب اعتماد کی روش/چه کسی پیروز میشود؟

علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و امیر عابدزاده، مطمئن ترین گلرهای ایرانی از نظر کارلوس کی روش بودند که توانستند از آخرین غربال تیم ملی جان سالم به در ببرند و خود را به روسیه برسانند. این سه گلر پس از حضور موفق در اردوهای آماده سازی و رسیدن به لیست نهایی تیم ملی حالا به دنبال تاریخ سازی هستند و برای این کار سخت به تمرین مشغولند.

 

در طول دوران مربیگری کی روش در تیم ملی به کرات شاهد تصمیمات غیرمعمول او در بازی گرفتن از بازیکنان مختلف دیده ایم که البته بسیاری از آنها نیز تصمیمات مهمی بوده که در نهایت خوب از آب درآمده است. این اتفاق نکته ای است که روزها در ذهن حداقل دو دروازه بان تیم ملی می گذرد. مظاهری و عابدزاده خوب می دانند می توانند خاطره علیرضا حقیقی در جام جهانی قبلی را زنده کنند و به همین دلیل با امیدواری کامل تمرینات را پشت سر می گذرانند.

 

در طرف دیگر علیرضا بیرانوند نیز باثبات ترین دروازه بان در سال های اخیر بوده و توانسته در بسیاری از بازی ها به عنوان بازیکن شماره یک تیم ملی پا به میدان بگذارد. او نیز این روزها را سخت مشغول تمرین است تا بیتواند کماکان خود را در صدر گلرهای حاضر در قرار دهد و در بازی های جام جهانی به میدان برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmnyb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه انتخاب نهایی کی روش در پست دروازه بانی برای جام جهانی