تاریخ انتشار: 1397/03/17 17:19
کد خبر: 144973

درددل ستاره سابق استقلال/ تکلیف هیچ چیز مشخص نیست

میلاد میداوودی از وضعیت حال حاضرنفت مسجد سلیمان ناراضی است.
درددل ستاره سابق استقلال/ تکلیف هیچ چیز مشخص نیست

وضعیت دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر کاملا متفاوت است. نساجی خیلی زود با جواد نکونام برای فصل بعد هم به توافق رسید و تا امروز حامد لک، امید سینگ و محمد آبشک را جذب کرده و به دنبال جذب چند بازیکن دیگر هم هست.

اما از تیم قهرمان لیگ یک یعنی نفت مسجدسلیمان خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. هنوز سرمربی فصل بعددر مسجد سلیمان به طور رسمی انتخاب نشده است. قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم هم به پایان رسیده و همین باعث شده تا صدای میلاد میداوودی بازیکن باتجربه این تیم دربیاید. او امروز در اینستاگرام خود برای مردم شهر مسجدسلیمان نوشت: «همشهریان عزیزم، مثل اینکه تکلیف شهر و تیم قهرمان و مردم محروم مسجدسلیمان قرار نیست حالاحالاها مشخص شه. کمتر از پنجاه روز تا شروع لیگ برتر مونده و نه سرمربى مشخص شده نه اسپانسر نه هیچ چیزه دیگه!!! از همه بدتر تمام بازیکنان فصل گذشته قراردادهاى یک ساله داشتن یعنى عملاً تیم قهرمان هیچ بازیکنى نداره ... و اینکه با این وضعیت تمرینات تیم معلوم نیست در چه تاریخى شروع میشه.... آقایونى که مسئول هستین این شهر و مردم محرومش فقط دلخوش به این تیم هستند... کارى نکنید تنها دلخوشى پیر و جوان در این شهر از بین برود.»

فرتاک ورزشی: لحظاتی قبل خبر رسید که محمود فکری سرمربی فصل قبل این تیم که موفق شده بود نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر بیاورد، با مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/365raz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر های ضد و نقیض از توافق مهاجم استقلالی  با تیم لیگ یکی