تاریخ انتشار: 1395/06/17 19:26
کد خبر: 262763

ماهینی‌ و‌ شرایط ویژه بعد از بازگشت‌ رضاییان

در حالی که حسین ماهینی بعد از بازگشت به پرسپولیس توانسته بود عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، اکنون رضاییان او را دچار چالش بزرگی کرده است
ماهینی‌ و‌ شرایط ویژه بعد از بازگشت‌ رضاییان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ بعد از ماجراهای رامین رضاییان، دفاع راست خود را در اختیار حسین ماهینی قرار داده بود و این بازیکن باتجربه نیز توانسته بود هم در فاز دفاعی و هم تهاجمی عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

 

 

اما اکنون و بعد از بازگشت رامین رضاییان به لیست پرسپولیس این تیم دچار چالش بزرگی شده است و باید دید برانکو در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت. ماهینی که در جام جهانی گذشته جزو نفرات مورد اعتماد کارلوس کی روش بود و توانست به لیست تیم ملی دعوت شود اکنون امیدوار بود بتواند با درخشش در ترکیب پرسپولیس بار دیگر شانس حضور در تیم ملی را کسب کند اما بازگشت رامین رضاییان این مساله را با دشواری بزرگی مواجه کرده است. به جز این دو بازیکن صادق محرمی نیز خود را مدعی رقابت در جناح راست دفاعی پرسپولیس می بیند. در حالی که فوتبال ایران در جناح راست خود دچار فقر بازیکن است پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ اکنون با حضور سه بازیکن کلاس بالا شرایط فوق العاده ای را نصیب خود کرده اند.

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og85d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


متمم عجیب در قرارداد رضاییان