تاریخ انتشار: 1397/03/17 21:51
کد خبر: 144934

دو ستاره مطرح فوتبال به مرگ زبان درازی کردند

درحالی که همه تیم ها در تب و تاب جام جهانی هستند، سرخیو راموس و آندرس اینیستا زمان را مغتنم شمردند تا به کمپین «به مرگ زبان درازی کن» بپیوندند.
دو ستاره مطرح فوتبال به مرگ زبان درازی کردند

مرگ ناگهانی آنتونیو پوئرتا و دنی خارکه در زمین فوتبال، همواره در قلب و یاد تمام کسانی که به نوعی درگیر فوتبال اسپانیا هستند، مانده است.

در تصاویر، راموس و اینیستا، هر دو آب نبات چوبی هایی به شکل قلب در دست دارند و با بیرون آوردن زبان هایی که به وسیله همان آب نبات ها آبی شده اند، به این کمپین پیوستند. عواید فروش این آب نبات ها که با ارزش یک یورو در بازار هستند، به خیریه Brugada می رسد که در راستای جلوگیری از مرگ های ناگهانی تلاش می کند.

سالانه، نزدیک به 30000 نفر در اسپانیا جان خود را به دلیل این سندروم از دست می دهند و این درحالیست که مبتلایان تنها از میان افراد کهنسال نیستند! این موسسه خیریه درحال بررسی و تحقیق درباره ریشه یابی این مساله در مردمی که از نظر ژنتیکی در خطر هستند و هم چنین علل این سندروم در تمامی سنین می باشد.

اینیستا اعتقاد دارد که این مساله به شدت مهم است و تحقیقات باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد: ما باید درباره خیلی از مسائل آگاه باشیم. این ضایعه مستقیما در تماس با ماست و به همین دلیل است که ما درحال کمک به موسسه خیریه هستیم.

مدافع رئال مادرید هم در این باره گفته است: از زمانی که با تماس گرفتند، ما شروع به کار کردیم. این ایده بسیار خوب بود و باید در راستای تحقق جهانی بهتر، این تحقیقات جدی گرفته شوند. من سال هاست که با این موسسه کار می کنم و افتخار می کنم که بتوانم به مردمی کمک کنم که اوقات سختی را داشته اند.

فوتبال در سال 2018 هم با مرگ ناگهانی داویده آستوری، کاپیتان 31 ساله فیورنتینا، تحت تاثیر قرار گرفت. اینیستا در این باره گفت: خیلی پیچیده است! چیزی که اتفاق افتاد قابل توضیح دادن نیست. با تمام تست هایی که هر ساله ورزشکاران پاس می کنند، علت این کار تقریبا غیرقابل توجیه است. نیازی نیست که با ترس زندگی کنیم یا همواره به مسائل بد فکر کنیم. فقط باید تا حد توان، کنترلمان را بالا ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jl7zo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از لیست تیم رویایی سال  2016 رونمایی شد/ مسی در لیست نیست!!!