تاریخ انتشار: 1397/03/18 10:23
کد خبر: 144915

سرمربی تیم ملی انگلیس به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به تمجید از عملکرد شاگردانش و کیفیتی که آنها در دیدار دوستانه مقاب کاستاریکا به نمایش گذاشتند پرداخت.
سرمربی تیم ملی انگلیس به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت

 انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تونس خواهد رفت و آنها پیش از این دیدار موفق شده اند در هر دو دیدار دوستانه خود مقابل نیجریه و کاستاریکا به پیروزی برسند. شب گذشته مارکوس راشفورد، دو گل برای تیمش به ثمر رساند و پس از بازی، ساوت‌گیت به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت:" فوتبال به خانه ها خواهد آمد. من خیلی از عملکرد امشب خوشحالم. لذت بخش ترینش آنجا بود که 10 تغییر ایجاد کردیم و هنوز روان و راحت بازی می‌کردیم. بازیکنانی متفاوت را روانه زمین کردیم و شاید کمتر به محوطه جریمه حریف می‌رسیدیم. از لحاظ دفاعی هم خوب بودیم، چند بار البته تمرکزها از دست رفت .گردش توپ خوب بود، جاگیری بازیکنان خوب بود، انرژی و انگیزه خوبی گذاشته شد. گل اول فوق العاده بود، یک ضربه دیدنی زده شد و ما برای مهاجم نوک واقعا  رقابت داریم. بنابراین اگر به چند هفته اخیر فکر کنم، نمی‌توانم بیشتر خوشحال باشم، هم از لحاظ فیزیکی، هم تاکتیکی و قدرتمندی بازیکنان پیشرفت فوق العاده ای داشتیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oydjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ناراحتی کونته به دلیل جدایی دستیارش