تاریخ انتشار: 1397/03/19 16:14
کد خبر: 144732

ضد کیروشی ها در نقش جهان جمع شده اند

نحوه انتخاب سرمربی برای دو تیم سپاهان و ذوب‌اهن به صورتی بود که این دو تیم تبدیل به پاتوق اصلی مخالفت با کارلوس کی‌روش خواهند بود.
ضد کیروشی ها در نقش جهان جمع شده اند

به گزارش فرتاک ورزشی، زنگ آغاز رقابت‌های جام جهانی۲۰۱۸ روسیه از روز پنج‌شنبه این هفته با دیدار روسیه و عربستان به صدا در خواهد آمد و علاقمندان به فوتبال در سراسر جهان محو این تورنمنت فوتبالی خواهند شد. در ایران هم، شور و هیجان ایجاد شده به واسطه حضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات فضای ورزش کشور را تحت تاثیر قرار داده و ایرانی‌ها منتظرند تا کارلوس کی‌روش در دومین دوره متوالی حضور خودش با ایران در جام جهانی بازی تیم ملی ما در مقابل آرژانتین را باز هم در برابر قدرتهای برتر فوتبال جهان اجرا کند.

کی‌روش که برای انتخاب لیست اصلی تیم ملی حاشیه‌های زیادی را هم به چشم دید بدون سید جلال حسینی و وریا غفوری دو مدافع پرسپولیس و استقلال به روسیه سفر کرده و این مسئله نتایج تیم ملی را هم زیر نگاه ریزبین هواداران فوتبال در کشورمان قرار داده است. خیلی‌ها شاید منتظر بروز ضعف احتمالی در ساختار دفاعی تیم ملی و تاختن به انتخاب های کی‌روش هستند. با این وجود شایعات فراوانی در مورد آینده کاری سرمربی تیم ملی به گوش رسیده که احتمال جدایی کارلوس را از فوتبال ایران جدی‌تر از قبل کرده است.

کشورهایی مثل افریقای جنوبی و ازبکستان کاندیداهای جدی امضای قرارداد با کی‌روش هستند و البته نتایج تیم ملی در جام جهانی هم می‌تواند هم این مسئله را تسهیل کند و هم آن را به تعویق بیندازد.

در این شرایط شاید اصفهانی‌ها وطرفداران دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن بیشتر از هر شخص دیگری تمایل به رفتن کی‌روش از فوتبال ملی داشته باشند چون به خوبی می‌دانند که بقای این سرمربی پرتغالی در فوتبال ایران به نوعی منجر به آسیب مادی و معنوی به دو نماینده فوتبال اصفهان هم خواهد شد.

سپاهان و ذوب‌آهن در حالی هدایت خودشان را به دست امیر قلعه‌نویی و امید نمازی سپرده‌اند که هر دو نفر از مخافان اصلی و سرسخت کی‌روش بوده و هستند و بارها با او وارد جنگ رسانه‌ای شده‌اند. از یک طرف امید نمازی سرمربی امروز ذوب‌آهن بعد از چند سال کار به عنوان دستیار کی‌روش به خاطر مشکلاتی که با او پیدا کرد حاضر به ادامه همکاری نشد و طرفین در چند مصاحبه تند و تیز از خجالت یکدیگر درآمدند.

داستان امیر قلعه‌نویی و کی‌روش هم هرچند به وخامت رابطه نمازی و کارلوس نیست ولی با این حال امیر هم در ماه های اخیر برای چند مرحله با کی‌روش دچار اختلاف فکری شد و حتی کار به دخالت مدیران فدراسیون نشین هم کشید و آنطور که سابقه هر دو نفر هم نشان می‌دهد بعید به نظر می‌رسد که در صورت ماندن کی‌روش در ایران اتفاق جدیدی در رابطه این دو نفر بیفتد و در حقیقت فوتبال اصفهان پاتوق مخالفان اصلی کی‌روش خواهد بود.

تجربه هم نشان داده کی‌روش معمولا برای ایجاد فشار در تیم مربیان مخالف خودش قافیه را بر روی بازیکنان ملی‌پوش همان تیم تنگ می کند که نمونه آن را در ماجرای دیپورت بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی در کشور امارات و یا دعدم دعوت از مهره‌های با کیفیت ذوب‌آهن و پرسپولیس شاهد بودیم.

بقای کی‌روش در فوتبال ما بدون شک نه به سود سپاهان است و نه مشکلی را از ذوب‌آهن حل می‌کند و حتی ممکن است کار به خراب کردن روحیه بازیکنان دارای شانس برای پوشیدن پیراهن تیم ملی هم بکشد. به همین خاطر اصفهانی‌ها باید امیدوار باشند تا کی‌روش تهدید قبلی خودش را عملی کند و ضمن ثبت نتایج خوب با تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به دوران حضور خودش در فوتبال ایران پایان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ede8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ ترکیب سپاهان برای دربی اعلام شد