تاریخ انتشار: 1397/03/20 23:07
کد خبر: 144554

موضوعی که عزت اللهی را نگران کرده است!

سعید عزت‌اللهی در مصاحبه‌ای با رسانه دولتی روسیه نگرانی جدی خود را بابت شرایط بحرانی یک باشگاه لیگ برتری این کشور ابراز کرد.
موضوعی که عزت اللهی را نگران کرده است!

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران نگران شرایط تیم آمکار است، چرا که این باشگاه فوتبال شهر پرم مجوز حرفه‌ای لازم برای شرکت در فصل آینده لیگ برتر روسیه را دریافت نکرده است. فدراسیون فوتبال روسیه نیز تا هشتم ماه ژوئن به باشگاه آمکار فرصت داد تا ضمانت‌های مالی لازم را ارائه دهد. از سوی دیگر یک منبع موثق اعلام کرد که مدیران باشگاه آمکار تا چند روز دیگر پایان تیمداری در لیگ برتر روسیه را رسانه‌ای می‌کنند.

سعید عزت‌اللهی که در فصل گذشته لیگ برتر روسیه به صورت قرضی در ترکیب تیم آمکار بازی کرده بود در این رابطه اظهار داشت: خیلی سخت است که بخواهم چیزی درباره شرایط فعلی تیم آمکار بگویم. می‌دانم که باشگاه به خاطر مسائل مالی دارای مشکلاتی برای شرکت در لیگ برتر روسیه است. این مشکل باید به زودی حل شود. البته من نگران شرایط کنونی تیم آمکار هستم، اما فوتبال ورزشی است که بسیاری از فعالیت‌های آن به بودجه بستگی دارد. نمی‌توانم تحلیل بیشتری درباره شرایط تیم آمکار داشته باشم، اما امیدوارم همه چیز خوب پیش رود و تیم آمکار به فعالیت خود ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b99le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل پیوستن عزت اللهی به تیم آمکار