تاریخ انتشار: 1397/03/21 08:04
کد خبر: 144533

اظهارات رامین رضاییان درباره تیم ملی

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیج موقع شکست را دوست ندارم، زیرا در زندگی من، شکست معنا ندارد.
اظهارات رامین رضاییان درباره تیم ملی

رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم مانند همیشه پرچم و نام ایران را بتوانیم بالا نگه داریم و بازیکنان هم مانند سرباز ایران از مردم کمک می‌خواهند تا تیم ملی را حمایت کنند و بتوانیم از بازی‌های سختی که داریم با پیروزی خارج شویم.

او افزود: امیدوارم پیش مردم ایران شرمنده نشویم و این تنها هدفمان است. هیج موقع شکست را دوست ندارم، زیرا در زندگی من، شکست معنا نمی‌دهد و با امید در روسیه هستیم، زیرا اگر امید نداشتیم، در اینجا نبودیم و حالا تمام تلاش مان را می‌کنیم تا به هدفمان برسیم. در جام جهانی تیم ضعیف وجود ندارد و هر تیمی برنامه خودش را دارد و ما هم ایران هستیم و تلاش می‌کنیم تا از اسم کشورمان دفاع کنیم.

رضاییان ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم و به نظر من تیمی برنده است که تمرکز لازم را داشته باشد و بتواند بازی خوبی انجام دهد. فوتبال جنگ است و ما هم می‌جنگیم تا به اهدافمان برسیم. از لحاظ ذهنی درحال آماده شدن هستیم، اما واقعیت آن است که تا کنون بازی‌هایی خوب دوستانه‌ای نداشتیم که به تیم کمک کند، اما مطمن باشید این موضوعات آسیبی به تیم ملی نمی‌رساند و ما تلاش مان را می‌کنیم تا به هدفمان برسیم. برای هر بازی هدفی داریم و تلاش می‌کنیم تا مسائلی را که کادرفنی می‌گوید، بتوانیم در زمین پیاده کنیم.

مدافع تیم ملی ایران گفت: جام جهانی یک تجربه فوق العاده است و کسانی که در این مسابقات بازی و تعریف آن را برای ما می‌کردند، ما سوپرایز می‌شدیم و برای ما جالب بود. حتی زمانی از طریق تلویزیون مسابقات جام جهانی را نگاه می‌کردم حس بسیار خوبی بود. حالا در این تورنمنت حضور دارم و می دانم تجربه فوق العاده ای است. من و دیگر بازیکنان استرس نداریم و می‌رویم تا پرچم ایران را بالا نگه داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gggl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت رضاییان به تمرینات اوستنده بلژیک