تاریخ انتشار: 1397/03/22 15:37
کد خبر: 144336

ستاره جام جهانی برزیل بازی با مراکش را از دست می دهد؟

آخرین تصاویر از کمپ شاگردان کی‌روش در روسیه نشان می‌دهد فعلا تنها دژاگه شرایط حضور در تمرینات گروهی را ندارد.
ستاره جام جهانی برزیل بازی با مراکش را از دست می دهد؟

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در اولین بازی خود در جام جهانی روسیه باید رو در روی مراکش قرار بگیرد و اشکان دژاگه، بازیکن سابق فولام و ناتینگهام فارست وضعیت مبهمی برای همراهی شاگردان کارلوس کی‌روش دارد.

کاپیتان تیم ملی ایران نزدیک به سه ماه پیش روی مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست پس از اینکه چند هفته از امضای قراردادش با ناتینگهام فارست می‌گذشت، به حضور در رقابت‌های چمپیونزشیپ ادامه بدهد و به سرعت زیر نظر کادرپزشکی تیم ایران تمرینات ریکاوری خود را آغاز کرد.

پس از فیزیوتراپی زیر نظر میکاییل، دژاگه به ایران سفر کرد و در اردوهای تیم ملی شرکت داشت. البته این بازیکن 31 ساله همچنان زیر نظر پزشکان حضور داشت و تمرینات به خصوصی را تجربه کرد.

بازی تدارکاتی مقابل ترکیه، اولین بازی بود که دژاگه در ترکیب ایران با پشت سر گذاشتن مصدومیت، حضور داشت. او از دقیقه 71 به ترکیب اضافه شد و در دقیقه 91 هم از روی نقطه پنالتی دروازه ترکیه را گشود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال در روز یکشنبه، دژاگه به همراه رضاییان، طارمی و ترابی تمرین نکردند و قرار بود این بازیکنان طی روزهای آینده به تمرینات اضافه شوند که آخرین تصاویر از کمپ شاگردان کی روش در روسیه نشان می‌دهد فعلا تنها دژاگه شرایط حضور در تمرینات گروهی را ندارد.

رضاییان، طارمی و ترابی در تمرین دیروز حضور یافته و در کنار سایر بازیکنان برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کردند.

اینطور به نظر می‌رسد دژاگه با وجود سه روز مانده به سوت آغاز بازی برابر مراکش شرایط مناسبی ندارد و در صورتی که بتواند بازی کند به عنوان بازیکن تعویضی از سوی کی روش به ترکیب اضافه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lppd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراکش هم به روسیه رسید