تاریخ انتشار: 1395/06/18 17:30
اختصاصی/
کد خبر: 262648

خونه به خونه در حین برتری به تساوی رضایت داد/ تک امتیاز ارزشمند مهابادی از قلعه بابلی ها

دو تیم خونه به خونه مازندران و آلومینیوم اراک در هفته ی ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم با تساوی به کار خود پایان دادند.
خونه به خونه در حین برتری به تساوی رضایت داد/ تک امتیاز ارزشمند مهابادی از قلعه بابلی ها

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هفتم ششم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور امروز با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد که در این میان تیم های خونه به خونه و آلومینیوم اراک یکی از بازی های حساس این هفته را برگزار  کردند که در پایان هر دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

خونه به خونه که در چند بازی گذشته نتوانسته است نتایج لازم را بگیرد،آرام آرام دچار مشکلات شده است که اگر به آن توجه نشود چه بسا شرایط خاصی در این تیم حکفرما شود.

خونه به خونه تا قبل از این بازی از 5 بازی گذشته خود دارای 8 امتیاز بوده و در رده نهم جدول جا خوش کرده است جایگاهی که اصلا نمی توان مالک این تیم را با توجه به هزینه های سنگینی که متقبل شده است را راضی نگه دارد و بر همین اساس فشار روانی بسیاری بر علیرضا مرزبان سرمربی این تیم و شاگردانش وجود داشت و همین فشارهای روحی تمرکز لازم را در این بازی حساس از آنها گرفته بود.

در آن سوی میدان شاگردان دادود مهابادی از وضعیت بهتری برخوردار بودند و با کسب 10 امتیاز در رده سوم جدول جا خوش کرده بودند و به دنبال فرصتی می گشتند که با پیروزی در این دیدار و توقف احتمالی اکسین و پارس جنوبی که رده های اول و دوم را تا پایان هفته پنجم در اختیار دارند، به صدر آمده و تیم اول جدول هفته ششم باشند.

این دیدار در نهایت علی رغم برتری که خونه به خونه نسبت به حریف داشت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم با یک امتیاز به کار خود پایان دهند.

بعد از این دیدار خونه به خونه از 6 بازی دارای 9 امتیاز و آلومینیوم اراک با همین تعداد بازی دارای 11 امتیاز شدند.

 با گزارش زنده این بازی همراه فرتاک ورزشی باشید:

ترکیب خونه به خونه بابل:

خونه به خونه: حسین نائیجی، مازیار زارع، حنیف عمران زاده، محمد خلیلی، سعید صادقی، پژمان نوری، میثم نقی زاده، مهدی خیری، عباس محمدرضایی، روح الله باقری و حمید کاظمی

ترکیب آلومینیوم اراک:

آلومینیوم اراک: میررسول حسینی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، نادر هوشیار، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، امین پورعلی، رضا معقولی، شاهین مجیدی، میلاد احمدی و سجاد کرمان

گزارش نیمه اول:

*یک موقعیت گل خوب برای روح الله باقری مهاجم تیم خونه به خونه که توسط دروازه بان آلومینیوم اراک دفع شد.

*تا دقیقه دهم بازی، دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر هستند و هنوز خبری از موقعیت گل روی دروازه ها نیست.بیش از 5 هزار نفر در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مسابقه آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل را تماشا می کنند.

*دقیقه13بازی: دو تیم در حال محک زدن همدیگر هستند ولی بازیکنان خونه به خونه سعی بیشتری در رسیدن به دروازه تیم آلومینیوم اراک دارند.

*علیرضا مرزبان به دلیل اخراج در بازی هفته گذشته مقابل سپیدرود رشت روی نیمکت خونه به خونه حضور ندارد تا مهرداد میناوند از روی خط هدایت بازیکنان این تیم را برعهده گیرد.

*دقیقه 17: ضربه کرنر خطرناک تیم آلومینیوم اراک با دفع عالی حسین نائیجی تبدیل به یک ضد حمله برای خونه به خونه شد ولی سعید صادقی توسط مدافع حریف سرنگون شد.

*دقیقه 19: پاس زیبا و تو عمق روح الله باقری در محوطه جریمه به حمید کاظمی رسید و مهاجم خونه به خونه بعد از استپ توپ با سینه توسط مدافع آلومینیوم سرنگون شد تا ورزشگاه به علامت اعلام ضربه پنالتی نیم خیز شود ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

*دقیقه 20 : سانتر مهدی خیری با دفع مدافع آلومینیوم با دست و تغییر مسیر توپ را در پی داشت ولی داور باز هم معتقد به پنالتی نداشت. هواداران خونه به خونه پس از این اتفاق شدیدا به تشویق بازیکنان تیم پرداختند.

*دقیقه 22: شوت سرکش پژمان نوری می رفت تا در کنج دروازه تیم آلومینیوم قرار گیرد که با شیرجه عالی دروازبان آلومینیوم به کرنر رفت.

*دقیقه 23: سانتر زیبای تیم آلومینیوم را شاهین مجیدی با یک ضربه سر زیبا تبدیل به یک موقعیت عالی برای این تیم کرد ولی حسین نائیجی با یک عکس العمل استثنائی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

*دقیقه28: شوت سرکش عباس محمدرضائی روی پای این بازیکن جفت و جور نشد تا با اختلاف اندک از کنار دروازه تیم آلومینیوم راهی اوت شود.

*دقیقه 30: ضربه سر خطرناک حنیف عمران زاده مماس با دیرک افقی دروازه به اوت رفت.

*دقیقه 37: اولین گل تیم آلومینیوم اراک توسط میلاد احمدی. مهاجم آلومینیوم سانتر زیبای تیمش را با یک استپ عالی و شوتی سرکش به اولین گل تیمش تبدیل کرد.

*دقیقه 44:  سانتر پژمان نوری با دخالت بازیکنان دو تیم پشت محوطه شش قدم تیم آلومینیوم به مازیار زارع رسید و این بازیکن با یک ضربه قیچی برگردان ناقص توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

گزارش نیمه دوم

*نیمه دوم دیدار آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل از دقایقی پیش در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل آغاز شده است. امیرحسین فشنگچی دیگر بازیکن نامدار خونه به خونه نیز در این نیمه به میدان آمده است.

*حسین ناییجی و ابوالفضل قربانی از دو تیم در همین دقایق ابتدایی نیمه دوم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

*دقیقه 50: پاس عرضی امیرحسین فشنگچی به محمد غلامی رسید ولی مهاجم خونه به خونه از روی توپ پرید تا در اختیار پژمان نوری قرار گیرد و در حالی که می رفتیم شوت این بازیکن را داشته باشیم مدافع تیم آلومینیوم اراک به موقع به توپ رسید و بخت مسلم گلزنی را از خونه به خونه گرفت.

*در این نیمه تغییر رانج را در تیم خونه به خونه شاهد هستیم. امیرحسین فشنگچی پس از ورود به زمین به جای مهدی خیری در جناح راست میدان به خدمت گرفته شد و مهدی خیری به عنوان هافبک چپ به میدان رفته است.

عباس محمدرضائی نیز که در نیمه اول در میانه میدان حضور داشت در این نیمه دفاع چپ تیم خونه به خونه را پوشش می دهد.

*دقیقه 56: شوت سرضرب مازیار زارع پشت محوطه شش قدم آلومینیوم روی پای این بازیکن جفت و جور نشد تا توپ با اختلاف اندک ز کنار دروازه به اوت رفت 

*ضربه سر محمدغلامی از خونه به خونه به تیر عمودی دروازه آلومینیوم برخورد کرد و در ادامه ضربه حنیف عمران زاده را امین پورعلی از روی خط دروازه بیرون کشید.

*ضربه آزاد غیر مستقیم برای آلومینیوم در درون محوطه جریمه  خونه به خونه.

*دقیقه 60: گل دوم: فرار عالی مهدی خیری از جناج چپ میدان و سانتر این بازیکن ریزنقش را محمد غلامی با یک ضربه سر برای حمید غلامی فرستاد تا مهاجم خونه به خونه با یک ضربه سر فنی گل تساوی بخش را به ثمر برساند.

*دقیقه 65: برای بار دوم سانتر مهدی خیری را مدافع تیم آلومینیوم با دست دفع می کند تا ورزشگاه نیم خیز شود ولی ظاهرا داور این دیدار قصد گرفتن پنالتی ندارد.

*روح اله عرب یار مازنی آلومینیوم اراک به جای سجاد کرمان به زمین مسابقه آمد.

*دقیقه 68: برای خونه به خونه رامتین سلیمان زاده به جای مازیرا زارع وارد میدان شد.

برای آلومینیوم نیز حسین احمدلو به جای رضا معقولی  و روح الله عرب به جای سجاد کرمان وارد میدان شدند

*کارت زرد برای ابوالفضل کمانی از آلومینیوم اراک.

*دقیقه 75: شوت سرکش امیرحسین فشنگچی را مدافع آلومینیوم با صورت دفع کرد و به کرنر فرستاد تا مصدومیت وی را در پی داشته باشد.ضربه کرنر به هدر رفت.

*دقیقه 84: در تیم آلومینیوم اراک جهانگیر عسگری به جای میلاد احمدی وارد میدان شد تا هر دو تیم سه تعویض خود را انجام داده باشند.

*دقیقه 88: شوت سرکش حمید کاظمی را دروزبان آلومینیوم با دفع ناقص در اختیار مهدی خیری قرار داد و این بازیکن یک قدم کم اورد تا نتواند دروازه کاملا خالی تیم آلومینیوم را باز کند و توپ را به اوت زد تا آه از نهاد نیمکت نشینان و هواداران خونه به خونه بلند شود.

این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در حاشیه

میررسول حسینی، دروازبان تیم آلومینیوم اراک پس از سوت پایان نیمه اول این دیدار به سمت هواداران تیم خونه به خونه به علامت کری حرکتی ناشایست انجام داد تا اعتراض هواداران خونه به خونه و واکنش شدید حنیف عمران زاده را در پی داشته باشد.

عوامل و بازیکنان تیم آلومینیوم پس از این اتفاق از عمران زاده و هواداران خونه به خونه عذرخواهی کردند تا این اتفاق ختم به خیر شود. این اتفاق در مقابل دیدگان ناظر فدراسیون حادث شد.

محمد علیزاده، امیرحسین فشنگچی و میکائیل ایمن تراج با تعدادی از بازیکنان تیم آلومینیوم خوش و بش و روبوسی کردند.

تعدادی از فوتبال دوستان بابلی از روی ساختمان های اطراف ورزشگاه این دیدار را به نظاره نشسته اند.

بنری با مضمون آرزوی موفقیت برای عارف محمدعلیپور، کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران که به عضویت تیم خونه به خونه در آمده است، در سکوی مقابل ورزشگاه نصب شده است.

اراکی ها معتقد بودند که گل خونه به خونه از روی خطا بر دروازه بان این تیم شکل گرفت. این اتفاق در حالی رخ می دهد که داور مسابقه دقایقی قبل هم می توانست روی سجاد کرمان در درون محوطه جریمه به سود آلومینیوم اراک پنالتی اعلام کند.

جوسازی دروازبان تیم آلومینیوم اراک منجر به دریافت کارت زرد وی از سوی داور این دیدار شد.

مهدی خیری به دلیل شکستگی از ناحیه سر شدیدا مصدوم شد و کنار خط در حال مداوا می باشد. بانداژ سر این بازیکن نیز به شدت خون آلود می باشد.

 

این خبر درحال تکمیل است (صفحه را مجددا بارگذاری کنید).

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lnn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف احتمالی خونه به خونه و آلومینیوم اراک