تاریخ انتشار: 1397/03/26 09:05
کد خبر: 143679

سرمربی منچستریونایتد به تمجید از رونالدو پرداخت

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال پس از هت تریک او در دیدار شب گذشته مقابل اسپانیا پرداخت.
 سرمربی منچستریونایتد به تمجید از رونالدو پرداخت

 رونالدو 33 ساله به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که در 4 جام جهانی گلزنی کرده و توانست هت تریک خود را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی دکمیل کند. او در دقیقه 84 کار را به تساوی کشاند و مربی سابقش به تمجید از او پرداخت.

 

مورینیو گفت:"  او چیزی در خود دارد که من آن را "حس بازی" می‌دانم. هوش خاص فوتبال بازی کردن. او می‌داند که تیمش دچار مشکل شده، می‌داند که خوب کار نکرده و از این موضوع ناراحت است، هیچکس فکر نمی‌کرد که پرتغال به گل برسد ولی او یک راه را می‌شناخت و آن ضربه کاشته بود.

 

من دیده بودم که رونالدو ساعت ها ضربه کاشته تمرین می‌کرد و از دستیارانم می‌خواست دیوار دفاعی برایش بکارند، کنارش بمانند و توپ را به او برسانند. او به دنبال تقویت این توانایی اش بود. در صحنه خطا، بدنش را به روی جرارد پیکه انداخت و به دنبال برخورد بود. رونالدو باهوش است و هر جزئیاتی را کنترل می‌کند. شاید آمارش در ضربات کاشته بهترین آمار باشد ولی گل بسیار مهم و حیاتی زد. این موضوع می‌تواند روی تیم تاثیر بگذارد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbvbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی اسپانیا 3 - 3 پرتغال (جام جهانی 2018 روسیه) + فیلم