تاریخ انتشار: 1397/03/26 21:56
کد خبر: 143540

ملی پوشان برد مقابل مراکش را فراموش کردند/جام جهانی تمام نشده!

شاگردان کارلوس کی‌روش اولین تمرین پس از پیروزی مقابل مراکش را با جدیت تمام برگزار کردند.
ملی پوشان برد مقابل مراکش را فراموش کردند/جام جهانی تمام نشده!

«بعد از بازی با مراکش بازیکنان تیم ملی 10 دقیقه بیشتر وقت خوشحالی نداشتند.» این جمله بیرانوند نشان می دهد بازیکنان تیم ملی ایران، نه 10 دقیقه بعد از تمرین، بلکه حالا که 24 ساعت از برد مقابل مراکش گذشته، آن را فراموش کرده و در اندیشه لذت بردن از جام جهانی و البته شگفتی سازی هستند. البته این پیروزی در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر مثبت داشته و این را به وضوح می توان در عملکردشان دید.

این رویکرد در بازیکنان، برخاسته از نگاه کادرفنی تیم ملی است که از این دست پیروزی ها در کارنامه شان بسیار وجود داشته و عادی به نظر می رسد.

 

در تاریخ فوتبال ایران هیچگاه، نخستین بازی جام جهانی با پیروزی همراه نبوده و این فرصتی ویژه برای صعود از مرحله گروهی است. البته هیچگاه در تاریخ، ایران در گروه مرگ نیز حضور نداشته و این موضوع، کار شاگردان کی روش را بسیار سخت می کند.

با این حال، ملی پوشان ایران تمرینات را با جدیت دنبال می کنند و خیلی خوب می دانند که هنوز دو بازی بسیار حساس دارند که از جنبه های مختلف حائز اهمیت است. علاوه بر این که ایران فرصت صعود به مرحله بعد را دارد، این فرصت نیز هست که چند لژیونر از دل بازی با اسپانیا و پرتغال بیرون بیایند و به همین دلیل یوزها باید تلاش و درخشش حداکثری در این مسابقات داشته باشند.

 

تیم 98 ایران در جام جهانی مقابل آمریکا پیروز شد و می توانست با یک امتیاز برابر لمان، شانس صعود را زنده نگه دارد اما به گفته بازیکنان، آن تیم پس از برد مقابل آمریکا تخلیه شد و همه منتظر شکست برابر ژرمن ها و بازگشت به ایران بودند و حالا چه خوب که کارلوس کی روش و کادرفنی، اجازه از دست رفتن انرژی به بازیکنان را نمی دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmp6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش در آستانه شکستن رکورد برانکو