تاریخ انتشار: 1397/03/28 01:57
رونالدو موفق، مسی و نیمار ناموفق
کد خبر: 143329

عدم موفقیت فوق ستاره ها در بازی اول جام جهانی

در بازی اول تیم های پرتغال، برزیل و آرژانتین ، سه فوق ستاره عملکردی متفاوت داشتند.
عدم موفقیت فوق ستاره ها در بازی اول جام جهانی

تیم های برزیل، آرژانتین و پرتغال با داشتن سه فوق ستاره فوتبال جهان، نیمار، مسی و رونالدو، بیشتر از تمامی تیم ها و بازیکنان معروف مورد توجه قرار دارند و علاوه بر این که به نتایج تیمی حساسیت وجود دارد، به نحوه بازی های این بازیکنان و نقشی که در تیم های خود بر عهده دارند نیز توجه می کنند.

در بازی اول پرتغال در برابر اسپانیا، رونالدو به تنهایی هر کاری خواست کرد و توانست با زدن سه گل یکی از بهترین روزهای خود را در دوران بازیکنی سپری کند.

در دیدار آرژانتین و ایسلند، اوج ناکامی مسی بود چرا که او بازی خوبی به نمایش نگذاشت، پنالتی خراب کرد و در نهایت آرژانتین به نتیجه مساوی در برابر این تیم رضایت داد تا مسی در همین ابتدای مسابقات، نسبت به رقیب اصلی خود رونالدو عقب مانده باشد.

در بازی برزیل و سوئیس نیز نیمار نتوانست درخشش خاصی داشته باشد و در نهایت دیدار دو تیم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا او هم یکی از ناکامان بزرگ دیدارهای اول مسابقات جام جهانی لقب بگیرد.

در هر حال با توجه به نتایج به دست آمده از سوی این سه بازیکن و درخشش های انفرادی، باید گفت که دو ضلع از سه ضلع این مثلث، ناکام بوده و تنها رونالدو توانست موفقیت خود را در بازی اول به تثبیت برساند و باید منتظر ماند و دید که آیا تا پایان مسابقاتف سرنوشت چه نتیجه ای را برای آنها رقم خواهد زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8pqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن جهان نیمار است؟

 با ارزش‌ترین فوتبالیست جهان
مسی در مکان چهارم و رونالدو در رده یازدهم!