تاریخ انتشار: 1397/03/29 10:25
کد خبر: 143104

سه نکته‌ی مهم درباره‌ی تیم ملی انگلیس

کاپیتان سه شیر نشان‌ها، شاهزاده کین، با ضربه‌ی سر دقیق و زیبای خود در وقت اضافه‌‌ی بازی تیمش مقابل تونس، پیروزی 2-1 را برای انگلیس به ارمغان آورد.
سه نکته‌ی مهم درباره‌ی تیم ملی انگلیس

گل اول بازی هم توسط هری کین به ثمر رسیده بود اما تونسی‌ها روی یک ضربه‌ی پنالتی به گل رسیدند تا انگلیس که به خصوص در نیمه‌ی اول برتری قاطعی بر حریف داشت، با رسیدن به دقیقه‌ی 90 امید خود به پیروزی‌ای که سزاوارش بود را بسیار کمرنگ ببیند. اما این شاهزاده کین بود که در دقیقه‌ی 91 روی یک کرنر، خود را به فضای خالی رساند تا تیمش را پیروز میدان کند. شروع طوفانی انگلیسی‌ها در نیمه‌ی اول تونس را درمانده کرده بود و اگر مهاجمین سه شیرنشان دقت بیشتری داشتند، مسلماً برد پرگلی نصیب انگلیسی‌ها می‌شد.

 

 این بازی اما سه نکته‌ی مهم درباره‌ی تیم ملی انگلیس به همه‌ی فوتبالدوستان گوشزد کرد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

 

1-  کین می‌تواند در صحنه‌های جهانی بدرخشد

هری کین فصل گذشته در رقابتهای فوتبال جزیره برای تاتنهام 46 گل به ثمر رساند ولی او تا دیشب در هیچ تورنمنت معظمی برای انگلستان گلزنی نکرده بود.

مدافعین تونس با کین یارگیری فشرده‌ای کرده بودند و اغلب با خطا و ناجوانمردانه مانع از حرکت او می‌شدند ولی کین دو بار توانست از مدافعینی که تنها مسئول مهار او بودند فرار کند و در هر دو مورد موفق به گلزنی شد. کین حالا در جدول گلزنان برتر جام جهانی با دو گل زده، به همراه دنیس چریشف روس، دیه‌گو کوستای اسپانیایی و رملو لوکاکوی بلژیکی پشت سر کریستیانو رونالدو ایستاده.

 

2-  مگوایر به سرعت در حال پیشرفت و پخته شدن است

هری مگوایر، دفاع وسط لسترسیتی دیشب در نبردهای تن به تن، پرقدرت و موفق ظاهر شد و در فاز حمله‌ی تیمش تونسی‌ها را دائماً آزار داد. ضربه‌ی سر مگوایر بود که در برگشت توسط کین به گل اول انگلیس تبدیل شد. حضور اطمینان‌بخش مگوایر در خط  دفاع هم یکی دیگر از جنبه‌های مثبت بازی دیشب او بود که باعث شد گرت ساوت‌گیت به ستایش بازیکن خود برآید. سرمربی انگلیسی‌ها بعد از بازی درباره‌ی او گفت " مگوایر قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. او و جردن پیکفورد تا کنون در تورنمنت‌های بزرگ یا مسابقات مهم لیگ قهرمانان بازی نکرده‌اند. ولی مگوایر با آرامش و خوش‌فکری مثال‌زدنی‌اش یکی از مهره‌های برجسته‌ی تیم ما است. امیدوارم بازی امشب اعتماد به نفس او را بالاتر برده باشد "

 

3-  هولیگان‌ها این بار در خانه مانده‌اند

در ولگوگراد از هواداران انگلیسی به گرمی استقبال شد و انگلیسی‌ها هم در عوض مهمان‌هایی ایده‌آل نشان دادند. چه قبل و بعد از بازی و چه در جریان مسابقه، هیچ نشانه‌ای از حرکات هولیگان‌ها که مسئولان روس را نگران کرده بود، دیده نشد.

یکی از هواداران دوآتشه‌ی انگلیسی بعد از مسابقه، بیرون از ورزشگاه 45هزار نفری ولگوگراد درحالیکه فریادزنان نام هری کین را بر زبان می‌آورد به دوربین رسانه‌ها گفت " در انگلیس خیلی‌ها می‌گفتند به روسیه نرو. از آنجا زنده برنمی‌گردی. ولی اینجا همه چیز عالی بوده "

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/398o8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نتایج نیمه اول دیدار انگلیس-تونس