تاریخ انتشار: 1397/03/29 22:07
سرمربی اسبق نفت و گاز گچساران در گفتگو فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 142980

بهمن فرازمند : در فوتبال عدالتی وجود ندارد / برای فصل آینده با تیمی مذاکره نکرده‌ام

بهمن فرازمند : در فوتبال عدالتی وجود ندارد / برای فصل آینده با تیمی مذاکره نکرده‌ام

بهمن فرازمند درگفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

فصل گذشته توانستیم با به نمایش گذاشتن بازی های زیبا و حساب شده به دور دوم صعود کنیم، در دور دوم هم نتایج خوبی کسب کردیم.

در مرحله پلی آف دو بازی با استقلال جنوب تهران داشتیم، در این دو دیدار با شناخت کامل به زمین رفتیم اما بدشانسی آوردیم، پنج بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و نتیجه بازی را در ضربات پنالتی از دست دادیم و نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم.

فصل گذشته متاسفانه به دلیل مصدومیت دروازبان اول و دوم تیم مجبور به استفاده از دروازبان سوم تیم شدیم که خوشبختانه در بازی فینال عملکرد بسیار خوبی داشت.

وقتی بهترین بازی ها را انجام می دهید و نتیجه نمیگیرید نشان می‌دهد که در فوتبال عدالت نیست و بعضی مواقع داوری و مسائل دیگر باعث عدم نتیجه گیری میشود.

اگر در دور دوم مسابقات فدراسیون همانند مرحله پلی آف و بازی های حساس از داوران لیگ‌ برتری و سطح بالا استفاده میکرد صد در صد در کیفیت لیگ دو بی تاثیر نبود و شاید نتایج دیگری رقم‌ می‌خورد.

برای فصل آینده هنوز با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و هیچ پیشنهادی به بنده نداده اند، فعلا بحث تمدید در تیم نفت و گاز گچساران نیست البته حق هر مدیر عاملی است که مربی انتخاب کند.

مصاحبه : علیرضا ناظریه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edp7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرازمند : حق به حق دار نرسید / امیدوارم در بازی برگشت دوپینگ کنترل شود