تاریخ انتشار: 1397/03/30 08:55
کد خبر: 142920

در فوتبال جهان هیچ بازیکنی نیست که بتواند جای خالی این بازیکن را پُر کند!

ستاره جوان تیم ملی فوتبال آرژانتین به ستایش از مسی پرداخت و تاکید کرد که این بازیکن هیچ جایگزینی در تیم‌ ‌ملی ندارد.
 در فوتبال جهان هیچ بازیکنی نیست که بتواند جای خالی این بازیکن را پُر کند!

و به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در دیدار نخست خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایسلند به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار لیونل مسی نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یک ضربه پنالتی‌ را از دست داد.

بعد از تساوی آرژانتین آن هم در روزی که مسی ضربه پنالتی‌ از دست داد هواداران آلبی سلسته بار دیگر به انتقاد تند از این ستاره سرشناس پرداختند.

پائولو دیبالا هم تیمی مس، گفت‌: از دست دادن یک ضربه پنالتی‌ نمی‌تواند چیزی را درباره مسی تغییر دهد. مسی بیشتر از هر بازیکنی به دنبال تغییر شرایط تیم است. ما در هر حالتی از این بازیکن بزرگ حمایت خواهیم کرد و او را تنها نخواهیم گذاشت.

ستاره آرژانتینی یوونتوس ادامه‌ داد: مسی هیچ جایگزینی در تیم‌ ‌ملی ندارد. اصلا در فوتبال جهان هیچ بازیکنی نیست که بتواند جای خالی این ستاره بزرگ را پر کند. درست است  که من با مسی در یک پست بازی می‌کنم اما می‌توانم  در کنار او به میدان روم. من می‌توانم مکمل خوبی برای مسی باشم و بسیار دوست دارم که با این بازیکن در  ترکیب اصلی به میدان روم.

آرژانتین با تساوی که برابر ایسلند به دست آورد کار سختی برای صعود به دور بعد خواهد داشت، چرا که در دیگر دیدار این گروه کرواسی توانست برابر نیجریه به پیروزی برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmxk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم موفقیت فوق ستاره ها در بازی اول جام جهانی
رونالدو موفق، مسی و نیمار ناموفق