تاریخ انتشار: 1397/03/30 10:57
کد خبر: 142903

یک پیروزی تاریخی با پتانسیل یار دوازدهم/ مکزیک راه پیروزی بزرگ را به ایران نشان داد!

مکزیک تا به اینجای مسابقات شاید بزرگترین شگفتی جام را با شکست دادن قهرمان جهان به نام خود کرده باشد.
یک پیروزی تاریخی با پتانسیل یار دوازدهم/ مکزیک راه پیروزی بزرگ را به ایران نشان داد!

شاید در کنار آماده‌سازی تیم‌ها برای مسابقات و برای دستیابی به نتیجه نقش هوادار را بتوان بزرگترین پتانسیل برای موفقیت تیم‌ها در جام جهانی تصور کرد.

 

آلمان به عنوان مدعی شماره یک جام جهانی روسیه بازی اول خود را با شکست مقابل مکزیک خاتمه داد. به عنوان خبرنگاری که شاهد این بازی در لوژنیکی بودم از همان قبل از مسابقه روحیه و اشتیاق هواداران حس جالبی برای این بازی در هر مخاطبی شکل می داد و می‌توانستیم آن را مشاهده کنیم.

 

هواداران مکزیکی در لوژنیکی کاملا جو را به سود تیم ملی کشور خود رقم زدند. آنها با حضوری پررنگ و تشویقی خستگی ناپذیر در طول تمام دقایق که نه، ثانیه‌های بازی یک انرژی خاص به درون زمین منتقل می‌کردند. انرژ‌ی که در نهایت با جشن پایانی آنها همراه شد و مزد آن را با سه امتیاز شیرین بردند.

 

تیم ملی ایران برخلاف تصور روز اول را با سه امتیاز و صدرنشینی خاتمه داد؛ اکنون جدال با اسپانیا پیش رو است. دیداری که می‌تواند در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شود. هواداران ایرانی با حضوری گسترده در کازان جو این شهر را کاملا تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. جو و شور‌ و حالی که در صورت تداوم این انرژی در استادیوم کازان آره‌نا شاید ملت ایران را شادترین مردمان دنیا در شب چهارشنبه لقب دهد. هواداران مکزیکی مسیر کمک و حمایت به تیم خود را به خوبی نشان دادند و اکنون شاید با های کپی از این اتفاق بتوان برابر اسپانیا به نتیجه‌ای خارق العاده دست یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487rqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در دیدار سخت مقابل آلمان، سزوارانه به پیروزی دست یافتیم!