تاریخ انتشار: 1395/06/19 12:14
اختصاصی/
کد خبر: 262515

تحلیل کامل دیدار خونه به خونه-آلومینیوم اراک/ برتری مطلق شاگردان مرزبان مقابل اراکی ها

دو تیم خونه به خونه مازندران و آلومینیوم اراک دیروز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، دو تیم به تساوی 1-1 دست یافتند.
تحلیل کامل دیدار خونه به خونه-آلومینیوم اراک/ برتری مطلق شاگردان مرزبان مقابل اراکی ها

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم خونه به خونه از وجود هفت هزار نفری تماشاگرانش بهره می جست، در همان ابتدای کار سراسر حمله شد و توانست با یک بازی درخشان، خیال هوادارانش را بابت یک بازی پرشور و نفس گیر جلب کند.

نکته ی جالب این دیدار، وجود یازده موقتیت صد در صد گل برای خونه به خونه بود. یازده موقعیتی که نشان می دهد کارهای تاکتیکی مرزبان در تمرینات این تیم به خوبی شکل گرفته است و خونه به خونه یک تیم است، نه متکی به شخص.

در مقابل خونه به خونه اما، مجموع حملات اراکی ها فقط سه حمله ی خطرناک بود. اراکی ها در دومین حمله ی خطرناک خود و از روی ارسال از کناره ها توانستند به گل دست یابند. گلی که روی اشتباه محرض محمد خلیل مدافع کم تجربه خونه به خونه صورت گرفت. در ادامه ی بازی می توان گفت که اراکی ها حرفی برای گفتن نداشتند و کل بازی در دستان بازیکنان خونه به خونه بود.

خونه به خونه با سیستم 2-4-4 در این بازی حاضر شد. قرار دادن حمید کاظمی درکنار روح الله باقری سبب شد تا تیم مهابادی زنگ خطر را در همان دقایق ابتدایی حس کند. خطری که می توانست به ارزش باخت این تیم منجر شود.

بابلی ها با حمایت هوادارانشان در این بازی فوق العاده ظاهر شدند و می توان گفت که این دیدار، بهترین عملکرد شاگردان مرزبان تا بدین جای لیگ یک محسوب می شود. عملکردی که هواداران را مجاب کرد تا در پایان بازی بایستند و تیم را به جای حیاکن-رها کن، تشویق کنند.

از نقاط قوت این دیدار خونه به خونه می توان به ارسال از کناره ها و شوت زنی بازیکنان شوت زن و گیلانی این تیم اشاره کرد. درکل این دیدار باید اذعان داشت که یاران مرزبان برتر مطلق بازی بودند و عملکرد شاگردان هر دو مربی در این دیدار قابل تحسین بود.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opopq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج سپیدرود در لیگ یک شانسی نبوده بلکه با برنامه ریزی شکل گرفته است
بازیکن سپیدرود؛