تاریخ انتشار: 1397/04/03 09:35
کد خبر: 142164

رفع نواقص ورزشگاه آزادی برای دیدار ایران- پرتغال

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار امیدواری کرد که با رفع برخی نواقص در پخش دیدار تیم های ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی، خانواده ها بتوانند از این فضای خوب و شاد و با نشاط بیشتر استفاده کنند.‏
رفع نواقص ورزشگاه آزادی برای دیدار ایران- پرتغال

 «حسن کریمی» روز یکشنبه در این درباره افزود: مردم علاقه مند هستند دیدارهای تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه را به دلیل نشاط آن، با خانواده ها در فضاهای جمعی تماشا کنند. امکانات وزارت ورزش و جوانان هم برای این گونه ‌برنامه هاست تا مردم علاوه بر حضور در جمعی بزرگتر زمینه را برای نشاط اجتماعی بیشتر فراهم کنند.

وی گفت: ورزشگاه آزادی هم به دلیل دارا بودن امکاناتی نظیر ‌موقعیت مکانی، دسترسی، وضعیت ترافیکی و پارکینگ، مکان مناسبی برای حضور خانواده ها به منظور تماشای دیدارهای ایران در جام جهانی است که پس از اخذ مجوز از مراجع ‌قانونی این اتفاق در دومین دیدار تیم ایران برابر اسپانیا رخ داد و بدون هیچ مشکلی مردم از یک فضای شاد و نشاط آور در کنار خانواده های خود لذت بردند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره نگرانی بعضی از دستگاه ها در اجرای این برنامه توضیح داد: اما حضور خانواده ها در دومین دیدار تیم ایران با رضایت همگان روبرو شد که در آینده با استقبال آن مجوز ها راحت تر صادر خواهد شد.‌

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه گفت: این مهم با همکاری وزارت ورزش وجوانان و سایر دستگاه های امنیتی و اجرایی میسر شد که با بازتاب های خوب داخلی و بین المللی روبرو شد.

کریمی اظهار داشت: ‌اقدام نخست برای هرکاری سخت است، امیدواریم با این اتفاق خوب مجوز دوم برای دیدار برابر پرتغال به راحتی صادر شود.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی هم درباره مجوز پخش بازی ایران برابر پرتغال پیش تر اعلام کرد که مجوز کلی برای نمایش دیدارهای جام جهانی فوتبال در مجموعه ورزشی آزادی صادر شده است، ولی با این حال برای پخش دیدار ایران و پرتغال نیاز به هماهنگی بیشتر فنی و انتظامی است.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه دوم و قرعه سخت این رقابت ها با مراکش (مغرب)، پرتغال و اسپانیا هم گروه شده است، ساعت 22:30 دوشنبه چهارم تیرماه در سومین دیدار خود، در ورزشگاه «موردویا آرنا سارانسک» برابر تیم ملی پرتغال به میدان می رود. بازی نخست ملی پوشان، با برتری یک بر صفر مقابل مراکش همراه بود و در دومین دیدار برابر تیم قدرتمند اسپانیا با نتیجه یک برصفر شکست خوردند.

بیست و یکمین دوره جام جهانی از ۲۴ خرداد تا 24 تیرماه در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pmyja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پخش بازی ایران - پرتغال در ورزشگاه آزادی در هاله ای از ابهام