تاریخ انتشار: 1397/04/03 10:25
کد خبر: 142158

سرنوشت شاگردان کی روش در دستان یک نفر!

در کنار حساسیت هایی که جدال با پرتغال دارد رویارویی تیم های اسپانیا و مراکش در جدال هم زمان فردا شب می تواند تاثیر فراوانی در سرنوشت صعود تیم ملی داشته باشد.
سرنوشت شاگردان کی روش در دستان یک نفر!

شهر کالینیگراد فرداشب هم زمان با جدال حساس ایران و پرتغال در شهر سارانسک میزبان دیدار تیم های اسپانیا و مراکش هم گروه های تیم ملی خواهد بود، جدالی که نتیجه آن در صعود تیم ها از این گروه سرنوشت ساز خواهد بود به خصوص برای ایران که در صورت شکست با دو گل اسپانیا می تواند با یک تساوی هم راهی مرحله بعد شود.

 

این دیدار در حالی آغاز می شود که قضاوت آن از سوی کمیته داوران فیفا به یک داور نام آشنا برای ایرانی ها سپرده شد، داوری که در سال های گذشته کم به ایران سفر نکرده و در آسیا رقیب علیرضا فغانی برای انتخاب بهترین داور قلمداد می شود. روشن ایرماتوف ازبکستانی به همراه دو کمک از این کشور جدال تیم های اسپانیا با مراکش را قضاوت خواهند کرد تا پرونده سی و ششمین بازی از جام 2018 بسته شود.

 

ایرماتوف در کنار عبدالسلام اسماعیل اف و جهانگیر سعیداف کادر داوری از ازبکستان برای قضاوت جدال حساس لاروخا برابر شیرهای اطلس حذف شده از جام جهانی خواند بود تا ایرانی ها در کنار بازی با پرتغال نیم نگاهی به قضاوت این داوران در بازی دوم گروه B نیز داشته باشند.

1133


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jlp9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فیفا تولد مجید حسینی را تبریک گفت +عکس