تاریخ انتشار: 1395/06/19 17:12
کد خبر: 262450

مربی لیگ یکی بعد از بازی نزدیک بود سکته کند!

سرمربی ایرانجوان بوشهر بعد از شکست تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت:بعد از بازی نزدیک بود، سکته کنم.
مربی لیگ یکی بعد از بازی نزدیک بود سکته کند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، خرمزی در این باره تصریح کرد:فکر نکنید بابت باخت تیم داشتم سکته می کردم،نه !من سالها در لیگ بازی کرده ام و برد و باختهای فراوانی را تجربه کرده ام ،این باخت نیز فراموش می شود اما دغدغه من جای دیگری است! تیم ما در حال له شدن است و هیچ کس هم به داد ما نمی رشد،این است ناراحتی من! بچه های ما لایق احترام بیشتری هستند .هفته پیش ملوان مدعی را برده ایم ولی دریغ از یک خسته نباشید خشک و خالی به این بازیکنان .وقتی در برد و باخت تفاوتی برای فوتبالیست نباشد دیگر انگیزه ای برای او باقی نمی ماند.

 سرمربی ایرانجوان تاکید کرد: مقابل گل گهری بازی کردیم که بدون استرس فوتبال می کرد اما ما نیم ساعت قبل از شروع بازی به دنبال آزاد کردن کارت بازیکنان در هتل سیرجان بودیم! وقتی کارت بازی بچه ها در گرو هتل دار است ،آیا می شود به بازی پرداخت؟ راستش همه جوره اش را در فوتبال چه در زمان بازیگری و چه در زمان مربی گری کنار بزرگان فوتبال دیده بودم اما این مدلی اش را خیر!

تمام فکر ما این بود که چگونه مبلغ سه میلوین تومان پول هتل را پرداخت کنیم که شکر خدا از بوشهری توسط یک دوست با معرفت پرداخت شد! چرا باید اینجوری باشد؟باور کنید ورود سیاسیت به فوتبال خوب نیست. چرا با یک نفر مشکل دارند ،تلافی آن را بر سر یک تیم بزرگ و ریشه دار می آورند و آن را اینگونه سلاخی می کنند!

وی ادامه داد: مانده ایم چکار کنیم! چرا باید در شهر بوشهر این شرایط دیده شود؟ گناه هوادارا ایرانجوان چیست که هر هفته باید خون دل بخورد؟ لج بازی با یک نفر که مدیر عامل ایرانجوان است و این مدل با او برخورد کردن اصلا جایز نیست.گیریم که با یک نفر مشکل دارند تکلیف بازیکنان من چیست؟

خرمزی ضمن تقدیر از تیم داری شهرداری بنام شاهین و پارس جنوبی برای مردم جم گفت: برداشت اشتباه نشود ،هیچ ایرادی به انها وارد نیست که از فوتبال حمایت می کنند ،کار پسندیده ای است که دو تیم استان مشکل مالی ندارند اما تکلیف ایرانجوان چه می شود؟هر چند از اعضای شورای شهر گلایه دارم که چرا کمکی به تیم ما نمی کنند اما گناه ایرانجوان در این میان چیست که هر سفری می رود باید به فکر غذای ارزان قیمت یا هتل کم هزینه تر باشد! من می گویم اگر انصافی وجود دارد برای ایرانجوان هم در نظر بگیرند تا ما هم بتوانیم نفس بکشیم. این وضعیت برای تیم ما خیلی خطرناک است و به شدت نگرانم اتفاقات بدتری برای ایرانجوان رخ دهد.

سرمربی ایرانجوان در خاتمه صحبتهایش گفت:بازی بد برخی شاگردانم قابل توجیه نیست و آن را کتمان نمی کنم و باید بدانند فوتبال جای کارهای عاقلانه است نه بچه گانه! اما وقتی این همه مشکل مالی و جانبی سر راه ما وجود دارد ،فکر یک تیم هم خراب می شود./فوتبال بوشهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nrm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی خسروی به شهرداری بندرعباس پیوست
اختصاصی/